Gå til innhold

noen med ubehag i magen?


Endelig_mamma<3

Anbefalte innlegg

jeg er 4+2 uker på vei.. har den siste dagen hatt litt ubehag i magen, litt sånn svake menssmerter, med litt dragninger i lyskene.. ganske ubehagelig, men ikke vondt. noen som har vært borti det samme? jeg mistet i april(MA) og er redd jeg skal gjøre det igjen.. hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jobbes i livmoren din, og den strekker i båndene i lysken. Ikke noe farlig, bare ett godt tegn:) Hadde masse slikt med min første, litt mindre sånt nå, men det er vel ferdig strekt her... Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å ha menssmerter jeg har hatt det hele tida ( er nå 8+2) jeg er som deg mistet i i mars, uke 16, prøver å holde motet oppe, men det er ikke lett. Det er heldigvis bare en uke til jeg skal til legen og kommer til å be på mine knær om en tidlig UL. Jeg får ikke roet meg eller gledet meg over at jeg er gravid, men jeg har fortsatt ingen blødninger så vi får håpe at alt er bra. Tor det ikke før jeg får sett det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper dere vet hva dere snakker om:) blir faktisk litt roligere av å høre om andres erfaring.. takk for at dere svarer og er ærlige. godt å høre at det skal være sånn... lykke til med deres også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...