Gå til innhold

Barnas hus i bergen, en kjempe bra plass

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

vil bare si at det er mange gode tilbud på baby ting ute på barnas hus i bergen. dem hadde åpningstilbud. så me har fått handla ganske mye fint te den lille:)

og sparte faktisk litt penger på det som me kjøpte.

så de som bur i bergen og ikke har så ,mye utstyr fra før vil jeg anbefale å dra dit........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er tilbud på Barnas hus i Oslo og pga åpningen i Bergen...men kan jo hende det ikke er like mange tilbud der...

Fikk iallefall kjøpt noe:)

Skrevet

Hei hei:-)

Hvor i Bergen ligger det? Vet du om de har en internett adresse? :-)

Skrevet

det ligge ute i åsane.. tror nett adr e www.barnashus.no.

vett du hvor plantasjen er i bergen det ligger rett ved den. eg visste heller ikke kor den butikken låg, men spurte meg frem på åsane senter

Skrevet

Kommer litt an på hvor du bor selv da, men om du kommer kjørende fra "byn" og nordover mot Åsane, så følg 4 felts-veien til den tar slutt i en rundkjøring hvor du enten kan kjøre mot Arna/Voss eller Knarvik. Barnas Hus ligger rett ved siden av veien, på høyre side, før du kommer til rundkjøringen. Ligger i samme bygning som Super G-Sport og Toys R Us, og ved siden av Plantasjen. Kan umulig unngå å se det. Ta til høyre i rundkjøringen for å komme dit. Kan selvfølgelig også ta av ved Gullgruven i rundkjøringen før, men fortsetter du til slutten på 4 felts-veien så ser du det altså fra veien der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...