Gå til innhold

Mmmmmm


2hærligegutter

Anbefalte innlegg

Har fått helt dilla på sjokolade donuts og ananas. Ellers har jeg ikke så veldig lyst på godis, noe som jeg stort sett alltid har ellers, og ikke smaker brus noe godt. Alt smaker veldig rart. Ellers har jeg dilla på middag, men vet sjelden hva jeg har lyst på, og ikke er jeg så veldig glad i å lage middag. Sambo`n bare rister på hode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel sånn det er. Jeg har mistet lysten på sjokolade (er i utgangspunktet veldig glad i det), men har fått dilla på loff med syltetøy..... Jeg som ikke spiser loff eller syltetøy til vanlig. Har en mann som også bare rister på hodet...

Har også ofte lyst på "noe godt", men klarer ikke å definere hva det gode er. Merkelige greier dette. hehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi er flere. Stor var skuffelsen min for noen dager siden da mørk sjokolade plutselig smakte sneip! Og jeg som er så glad i sånn sjokolade... Jaja, det er vel egentlig bare bra å få i seg mindre av det. Ellers har jeg også lyst på noe jeg ikke vet hva er. Egentlig har jeg lyst på no mat hele tiden, men det er ingenting som frister. Frustrerende ja. Aner ikke hva jeg skal spise til frokost i morgen da det vanlige ikke frister lenger, og jeg som alltid spiser det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...