Gå til innhold

ikke helt fornøyd..

Anbefalte innlegg

Hvor lenge er dere inn med jordmor? Jeg er kanskje inne i ti minutter å så er jeg ferdig. Føler heller ikke at jeg får svar på ting jeg lurer på.. Første gangen jeg var inne sa hun at jeg hadde bakovervendt livmor, da jeg spurte henne va det ville si, sa hun bare at det ikke var noe farlig. Er jo så mye jeg lurer på, er min første så jeg er usikker på det meste.

Blir bare litt fortvila:/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10134441-ikke-helt-forn%C3%B8yd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er hos fastlegen min jeg da..men der er jeg inne så lenge jeg vil virker det som..tar blodprøve og urinprøve først hos sykepleierene og så går jeg inn til han. Fast hver gang er vekt, blodtrykk og hjertelyden til babyen..så snakker vi om det jeg vil etterpå. Han hinter om temaer som hevelser i bena(det har jeg ikke), kosthold, vond rygg(det har jeg), og andre plager som dukker opp.

Annonse

Jeg går også annenhver gang til fastlege og jordmor. Er inne i ca 45 min til en time jeg og. :)

Hvis du føler at du ikke får svar på det du lurer på, vil jeg anbefale deg å bytte jordmor.

Jeg følte det slik med jordmoren jeg hadde under forrige svangerskap, så nå har jeg en ny og får svar på alt jeg lurer på.

Det var ikke noe galt med hun forrige, men kjemien passet bare ikke..

Er vikig at man får god kontakt med jordmoren, så du burde absolutt prøve å bytte!

lykke til !

Det synes jeg var en litt i overkant kjapp jordmor! 10 minutter er jo ingenting. Det er det jeg får - og det jeg forventer - av legen min, men hos jordmor har jeg alltid en halv time til disposisjon. Burde være en selvfølge!

Er kun en jordmor her jeg bor, så får ikke byttet heller:/

Gikk med lege tidligere, men hun var turnuslege så hun er ikke her mere.

Har flere venninner her som er mødre, hun var på samme måte mot dem. Ble kortere og kortere dess lenger ut i svangerskapet man er..

Da ville jeg helt klart tatt det opp eller iallefall stilt alle spørsmålene du trengte svar på, får du svar på spørsmålet ditt så bare spør igjen hehe:) En går jo til jordmor for ¨å sjekke at alt er bra og at man at man får svar på ting på man lurer på. Håper det ordner seg for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...