Gå til innhold

Stakkars mannen min:-)

Anbefalte innlegg

Tror han gleder seg til at babyen kommer nå, og jeg forhåpentligvis blir meg selv. Fikk for meg i natt at babyen ville komme snart. Straks mannen våknet ble han sendt ut for å hente de siste tingene hos familie, som barnesete, lekegrind og sele. Så har han fått meget nøye instrukser om hvordan jeg vil ha sprinklesengen redd opp til jeg kommer hjem. Jeg avsluttet med å fortelle at persiennene var veldig støvete - og om hva han kunne tenke seg å gjøre noe med det..Tåldmodig er han!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10133844-stakkars-mannen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. forstår VELDIG godt hva du mener..

har holdt på med redebygging i en mnd nå, og har ikke termin før 26 sep. slitsomt for oss begge;P

det jeg har gjort er å montert sengen og redd opp slik jeg vill ha det gjort. så har jeg tatt ett jerseylaken over så det ikke skal komme noe støv ol nedi senga.

jeg bosser også min kjære rundt, og ber han om å gjøre masse "nødvendige" ting som høres og virker logiske i det jeg beordrer de om å bli gjort.. i ettertid ser jeg jo at det å kjøpe bleier ol ikke var en nødvendighet for 2 uker siden da jeg sa at vi MÅTTE kjøpe de da!

gjør ellers mye rart som ikke henger på greip..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...