Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp og hva veier lille babyen deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 30 og har gått opp 15kg...var på kontroll på Ullevål i går da jeg hadde kjent null liv hele dagen ( ble veldig bekymret), og der estimerte han tulla til ca 1700g...MYE....På 3d på ons. var hun jo 1350g sa han..hehe...vel ..STOR baby:)

Annonse

Er 27 uker og har gått opp ca. 8 kg. Synes det er helt greit og normalt til å være kommet så langt :-) Tror ikke jeg har noe særlig vann i kroppen enda, for jeg får stadig høre at jeg ikke har "gravid-ansikt"...

Magen er blitt temmelig stor og jeg merker at jeg har fått litt ekstra polstring på rompa, ellers er jeg som før.

Annonse

Jeg er i uke 29 og har gått opp ca 1,5 kg men har fått en stoooor mage. Jeg tærer på meg selv, selv om jeg spiser hele tiden. Hadde litt å gå på fra før da. Babyen ble målt til ca 1 kg i forrige uke på UL.

Har ikke fått noe vann i kroppen enda, men regner med at vekta vil øke en del på slutten.

har gått opp mye jeg.. hehe! er i uke 26 og har gått opp nesten 12 kg. blir vel mer, men jeg koser meg og den lille har det bra så da tenker jeg ikke på det.

babyen vet jeg ikke,

Jeg har gått NED 14 kg jeg, tærer også på meg selv som en over her skrev, også hadde jeg ekstem kvalme de første 3mnd...men magen er stor, og når jeg var på 3d for 4 dager siden ble hun estimert til 1178 gram=) var da 28+2=)

Er 27 + 4 og har gått opp nesten 15 kg... =O Hehe.... Var på sykehuset i dag pga høyt blodtrykk de siste to ukene, men bare jeg fikk slappet av litt så sank det ned til normalen igjen =)

Ellers fikk jeg vite på UL at babyen min veier 1460 gram! Schvær baby, med andre ord... ;) Og lårbeinet til lillegutt var 8 cm!

Jeg er ferdig med svangerskapet, men svarer likevel. For du skjønner jeg gikk ekstremt mye opp i vekt. Jeg gikk opp 37 kg!!!! Gullet var 3700 g. Jeg gikk til kontroll hver uke pga dette. Mye var heldigvis vann og det forsvant etter ei uke. Nå har det gått 6 mnd og jeg har gått ned 30 kg uten noen diett men av å gå turer med vogna hver dag. Vekta har nå stoppet opp så nå må det drastiske tiltak til så de siste 7 kg forsvinner... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...