Gå til innhold

Blødningen gjorde meg usikker.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei håper noen kan berolige meg litt.

 

Jeg fikk positiv test for 3 og en halv uke siden.

Så blødde jeg et par dager,ikke kjempemye men en del,siden sluttet det og jeg bare spottet litt.

Jeg har hatt masse hvit utflod siden,og først nå syv uker på vei har jeg blitt litt småkvalm og fått småømme pupper.

 

Kan jeg ha mistet under blødningene og er kvalm av andre årsaker?

 

Håper noen har gode erfaringer å dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen lege, men de er kjempeflott at du er kvalm og har symptomer... Og det er ikke så lett å bare få til en ul heller...sykehuset ville i allefall ikke ta inn meg, siden jeg ikke hadde vond... Er 10 uker på vei... Forresten kom kvalmen min rundt uke 6-7 også... Masse lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende svar:)

 

Jeg føler meg mye mer håpefull nå,synes ikke jeg kan fly til legen når jeg ikke har vondt noe sted heller.(er jo leeenge siden blødningene også)

 

Småkvalm er jeg jo,og ømme bryst som ikke gir seg må jo være gode tegn som dere sier.

 

Igjen tusen takk for svar,og fortsatt lykke til med spirene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo ta en test til..se om den fortsatt er like sterk?

 

videre går det an å gå til legekontoret å få tatt en hcg-blodprøve da...da tar du to blodprøver med en to-tre dagers mellomrom,da ser de om hcg stiger som det skal:o)

 

lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Dette er mitt 3. svangerskap. Jeg har hatt små blødninger hver gang, så da det skjedde denne gangen var jeg helt roilg. Trenger altså ikke bety noenting, men er selvsagt greit om man kan ta en ultralyd så man slipper å bekymre seg unødvendig! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...