Lukkelukken og bebibror Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Så, om noen vil se er adressa www.piczo.com/dennisogtoyasin Den er jo langt ifra ferdig, jeg er trossalt bare 19+6 Men bare ta en titt, legg gjerne igjen en kommentar. Andre som har hjemmeside?
Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Nydelig hjemmeside :-) Med så pene foreldre kan ikke gutten deres bli noe annet en råskjønn;) Lykke til:) Titter gjerne innom igjen:) Har ikke hjemmeside enda. Har ikke rota meg til det, men nå tror jeg jamme jeg skal prøve;)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Hehe, oi da Takk skal du ha, nå ble jeg nesten litt rørt
Gjest Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 heihei siden din er kjempefin!! kul design og fine bilder ;-) du burde lage en gjestebok som alle kan skrive i =) også MÅ du få tatt bilde av flaggermusen og legge det ut :-P haha. kos å snakke med deg på msn!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Hehe, ok. Men det er så lett for å komme inn så masse dritt om alle kan skrive i den Hehe. Kos å snakke med deg også, det er lenge siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå