Gå til innhold

Når begynte kvalmen hos deg ??


Atilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvar kun litt små kvalm i uke 9 Og noen dager innimellom ellers. Men har ikke hvert noe kvalm uken som har godt nå.Hjalp å spise ofte og lite for min del. Ellers har jeg vert super heldig og ikke vart noe dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke fem,vært kvalm en uke med oppkast men går helt over hvis jeg sovner.. også blir jeg bedre av å spise frukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var litt småkvalm frem til uke 6-7, men ikke noe som plaget meg noe særlig.. klarte å leve som normalt. Så kom plutselig en voldsom kvalme som kastet over meg, er 8 uker i dag og utrolig kvalm og elendig..:( Kaster opp flere ganger hver dag.. vært slik i over en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det blir værre ennå??? Er 6+4 og kvalmen er kommet de siste par dager, men mest utover dagen. Det hjelper å drikke noe samt spise frukt. Kaster ikke opp og klarer fint dage uten de store problemer så lenge jeg husker å spise ofte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp Urizal på helsekost. Var veldig kvalm lenge, men etter at jeg begynte å ta disse tablettene, er jeg et helt annet menneske:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalmen min begynte i uke 4 om jeg husker rett .. med oppkast flere ganger om dagen.. nå er jeg 10+2 og kaster opp like herlig... :( men jeg tar akkupunktur og det hjelper!! et godt råd til alle dere som sliter med kvalme :)

ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...