Gå til innhold

Sykemelding og trøtthet


Atilla

Anbefalte innlegg

I løpet av ferien fant jeg ut at jeg er gravid. Er nå 6+5 på vei. Er så vanvittig trøtt, og kunne sovet nesten hele tiden. Skal begynne på jobb igjen i morgen, men gruer meg veldig, for i ferien har jeg jo sovet lenge på formiddagene og slappet av, men nå starter hverdagen igjen.

 

Lurer derfor på om det er noen som har fått sykemelding en uke eller to hos legen pga. av at man har vært så trøtt/slapp, eller er legene strenge på dette ???

 

Kunne virkelig trengt å ta det med ro en liten tid, for jeg er redd jeg blir helt utkjørt av å jobbe igjen. har i tillegg et barn på 2 år, så det er ikke akkurat mulig å slappe av når jeg ønsker. Her er det høyt tempo så lenge barnet er våkent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært utrolig trøtt og slapp. Legen min sa det ikke var noe en kunne gjøre for å få litt mer energi, men at det pleide å gå over i ca uke 14. Så nå har hun sykemeldt meg frem til da. Hun sa det var viktig å høre på kroppen å få den hvilen å søvnen så kroppen trenger.

Få en time hos legen din så blir det nok ikke et problem å få sykemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nettop sykemeldt 30% på morgenen fordi jeg var så trøtt. Holdt ut i litt over en uke på jobben til normal tid, men måtte snike meg av gårde for å sove litt. Begynner vanligvis kl 7, men nå er jeg på job mellom 9:15 - 9:30 og det ble stor forskjell, nå jobber jeg jo faktisk når jeg er på jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...