Gå til innhold

Har dere begynt å handle?

Anbefalte innlegg

Vi har fått noen ting av broren min, blant annet en tøff teutonia-vogn og en badebalje.

Vogna står i kjelleren, gleder meg til å vaske trekkene og ta den opp:-)

Selv om jeg har vært på flere UL venter jeg nok til etter ordinær UL før jeg begynner å kjøpe mere... Ååå, som jeg gleder meg til det!!!

Hva gjør dere??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10132903-har-dere-begynt-%C3%A5-handle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt en babyslynge og noe sengetøy, men bortsett fra det har jeg ikke kjøpt noe enda..Har kikka masse da! :) Jeg får masse utstyr av søsteren og broren min, som har barn på 1 og 2 år :) Sparer masse penger på det, men er redd jeg kommer til å bruke nok alikevel :P

Har handla/arvet litt:

- Stellebord

- Seng

- Vogn

- Badebalje

- Klær

- Babygym

Gleder meg til den lille kommer nå :) Er kun 14 + 4 enda... Skal til legen i dag.. må få bestilt meg UL time... Har egentlig 20 september.. men det er i oslo å nå har jeg flyttet til vestlandet så må få bestilt meg time her istedenfor.

Vi har to små gutter fra før, så vi har så masse.... Vi skal også ta fostervannsprøve (i morgen...), så jeg vil vente til svaret foreligger før jeg går amok i babybutikkene. Vi skal vite kjønn, og dersom det blir ei jente, blir det nok shopping med en gang jeg har brevet i hånda. Men det tar 2-4 uker å få svaret på prøvene, så butikkene får være i fred for meg foreløpig.

Ettersom vi har så masse guttetøy fra før, blir det jo lett hvis det er en ny mini-mann. Mye av det vi har er hvitt/beige med litt blått på, så dersom tulla kommer, farger jeg sikkert om mye til rødt og rosa. Liker litt stæsj, og at jenter ser ut som jenter og gutter som gutter.

Vi har det meste andre, men kommer til å kjøpe nytt sengetøy, håndkler, kluter osv, som er litt personlig. Men alt får vente til legene har sagt sitt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...