Gå til innhold

KOntrakt, jobb, når si det til sjefen???


Pepperkakedame

Anbefalte innlegg

Jeg går i 50% nattstilling, med en kontrakt som skal fornyes. Skal skrive ny kontrakt om ca 2 mnd. Har nylig funnet ut at jeg er gravid, bør jeg vente med å si at jeg er gravid til jeg har skrevet unner på den nye kontrakten??

Det vil også være 50% natt. Men tviler på at jeg vil klare å gå nattstilling etter hvert.... Men vet at akkurat nå finnes det ingen dagstillinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke vanlig å si noe på jobben før man er minst 12 uker på vei så jeg ville ventet.

Jeg er begynt på uke 10 og har i allefall ikke tenkt å si det før jeg er 12 uker, helst lengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE si noe visst du klare å vente!!!! Arb.giveren har ikke lov til å ikke gi deg videre jobb pga. du er gravid, men de er så frekke/lure at de kan finne på masse rart....

 

Skulle du bli sykemeldt fra nettene så skjer det... Det har de nok erfart mange ganger. Så visst du klarer å vente, så bare vent med å si noe er mitt råd!

 

Jeg må nok si noe før jeg får fornyet mitt vikariat. Går ut jan.08 og de er veldig treige med å fordele vikariatene på den avd, jeg jobbe på. Men jeg er enn av dem med mest ansinitet, så jeg vet at jeg får nytt vikariat. Skal likevel prøve å holde det skjult ei stund til! Er i dag 5+0 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK:) Er 4+5 idag jeg da. Er veldog lovet nytt vikariat ja, fått turnus å greier. Men det er vel best å vente. Blir vel ikke så populær når jeg kommer like etterpå å sier at jeg ikke klarer å gå natta da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...