Gå til innhold

Det beste som finnes!

Anbefalte innlegg

Hva er det beste deres små får å ete?

Yoghurt står høyt på lista her. Men det aller beste Leander får, og faktisk det eneste han noen gang har smakt på uten å lage grimaser er kaffe.... Kaffe med melk og sukker, Jeg kan seten ikke sette meg ned med kaffekoppen uten at han sirkler rundt meg og skal ha. Nå skal det jo sies at han får en ørliten ts en gang i blandt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10132552-det-beste-som-finnes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yoghurt er nok det som smaker best av alt no...

Og så alt som er av friske bær og frukt...

Ja og så salatblader da... det er smaskens,,,

Og av det som ho ikkje burde fått så er da vaniljesaus , rabarbrasuppe... gammelost... is....

Og sist men ikkje minst.... kattemat....og papir...

Honningmelon står på toppen her - får en båt og gnager i seg med de to små tenna på 0 komma niks... Vi har ikke begynt med yoghurt enda, hadde planer, men så så jeg at det meste inneholdt så veldig mye sukker... Hvilken type yoghurt er det deres får?

Han har fått litt den der med dino på, husker ikke hva de heter. Er små begere, veldig greit. Han gir seg ikke før det er tomt. Men han har fått bare et par ganger. Han skulle sikkert hatt mer, for han har tendens til å ha hard mage.

banan yoghurt, Mariekjeks og Gjendekjeks. Nammmm namm sier han da. Han fikk smake en Lollipop her for ei stund siden, og den ble han helt vill etter. Alle voksne rundt lo og lo, for han tviholdt på den iskalde isen, og ble helt desperat for det var jo så kaldt - men samtidig så godt!!!

Annonse

Her er det potetmos som er tingen, momser i seg og kaster vilt rundt seg av glede. (Jippi ;-)) Kokte pasta en dag, da vi skulle spise fikk hun tak i bollen med pasta og stappet i seg, fylte på til munnen var helt full, helt desperat stappet og stappet i seg. Var visst godt det og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...