Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Han kommer til å få masse penger, så vi har lyst å gi gave. Men hva i all verden kjøper man til en 15 år gammel gutt da? Tenkte på fiskeutstyr.. Kan det være noe? Han liker å fiske. Ellers? Han er en sofagris som helst sitter og ser film eller spiller data... Alle forslag er velkomne )
Kahbean Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Konfirmasjon no på året? Trudde det var bare i Mai tida jeg? Men men... penger er jo altids det de vil ha. Men fiskeutstyr er jo genialt! Du han jo undersøke med foreldre om hva gutten trenger da vettu. Vi prøver bestandig å unngå pengegaver men etter jeg spurte søskenbarnet mitt MANGE ganger så var det bare penger han ville ha fordi han skulle spar det til noe stort.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Eller en flott fiskekniv?
nr 6 på vei Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 He he en sofa gris som kun liker å sitte inne å se tv og spille data, men som liker å fiske, ja ja......Trenger kanskje nytt fiskeutstyr. Hvis det er konfirmasjon nu på denne tida kan du få tak i masse fint fiskeutstyr, og det selges sikker på salg nu for tida. Mannen min sier du må kjøpe fluefiskestang, det gir ofte et kick sier han, og kan han ikke fiske med fluestang får han jo noe å lære...... I tillegg, også ifølge min mann, så kan dere kjøpe fluebindingsutstyr ved en annen anledning til han, og da har han en spennende hobby. Eller oppfordre andre til å kjøpe det nå. Lykke til:-))
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Fiskekniv skulle farmoren kjøpe, men fluefiskestang var neimen ikke dumt!!! Han trenger virkelig en hobby som får ham ut av sofaen, altså. Ja, her i Bergensområdet er det konfirmasjoner i september også. Noe nytt de har begynt med. Før, da vi ble konfirmert, var det kun i mai.. Tusen takk for tips. Kom gjerne med flere!!
pnillan Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Pleier å gi mansjettknapper, vi. Jeg er heller ikke så begeistret for å gi penger, og tenker at om han syns det er teit nå er det stas å ha senere.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Mannen min er lidenskaplig fluefisker. Det er jo en ganske spesiell hobby. Fordi det krever litt kunnskaper før du er igang. Og litt trening.Og en viss mengde utstyr. Hva med noe utstyr (det er jo dyrt, så kanskje man kan spleise med noen) og et lite kurs? DA må han ut i elva!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå