Gå til innhold

Noen som vil dele sf-mål? Og hjerteslag?

Anbefalte innlegg

Fra uke ca 27 og utover? Synes det er litt morsomt å se hva som virkelig er normalt el ikke :)

Jeg har ligget akkurat på streken helt fram til i uke 27, da var sf på 31 cm.. litt spent på neste kontroll.

Jeg skal ha gutt og hjerteslagene har ligget på 144.

Fortsetter under...

Er i uke 33 i morgen...

Sf-målet mitt er ikke noe å skryte av akkurat - det er bare 26 cm. Var til jordmor i uken som var og da kunne hun så vidt strekke det så langt. Skal på ny UL på torsdagen. Mitt forrige svangerskap var likedan, og ut kom en velskapt gutt på 3050 g.

Hjerteslagene var på 144

Vet ikke hvilket kjønn...

Uke 32:

Sf mål på 31 og hjerteslag på 148.

Det sies at vi venter en jente. :-)

Jeg skal på kontroll i dag, er i slutten av uke 34, og gleder meg veldig! Spennende å se hva sf målet er på og hvordan baby ligger.

Annonse

heia. var på kontroll hos jm i dag.. 32 + 2

sf målet var på 29 cm og hjerte slo 145..

men sf målet mitt har flatet ut så skal på vekstestimering på fredag.. gruve.....

håper alt er bra med deg lille venn:)

SF-mål uke 30 = 28 cm

Hjerte lyd uke 30 = 155 (Jevnet seg ut! Startet på 178 i uke 10)

Lå under streken i uke 29, ble sendt på UL... Det viste seg at bebisen lå på tvers.. :) Alt var bra ellers! Legen regnet med at jenta ville bli ca 3500 g. Men skal på UL en gang til i uke 34 så da får jeg nok mer nøyaktige mål! :)

Annonse

SF mål i uke 29+2 var 34 cm...venter tvillinger derfor jeg er litt stor...34 var det største målet jeg hadde med forrige,så jeg blir nok svær denne gangen ja..

Hjertelydene sist gang var 120 på den ene og 140 på den andre. Den ene har hele tiden ligget langt over den andre på hjertelyd, en gang var de på 158 og 124.Vet at den ene er gutt,den andre er fortsatt usikker...liker å tenke at det er ei jente siden hjertelyden er så forskjellig på dem...har to gutter fra før og da hadde jo ei jente vært kult..!

mine mål

uke27 hjerteslag 140 , sf mål 24 cm

uke 31 " 136 , sf mål 28 cm

Dette er en guttebaby, morro siden vi har 2 jenter fra før.

Var på ul om onsdagen 32 ukers kontroll, og han målte den til ca 2080 gr.

Så dette var helt fint , fikk vi beskjed om

Jeg har ikke noen kjempe stor mage akkurat, men ligger helt på gjennomsnitt på skjemaet.

anki-nr3 imagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...