Gå til innhold

Jeg har fått fødeplass!


Mamsen med lillemor i magen

Anbefalte innlegg

På rikshospitalet! Fjoff, nå ble jeg lettet! Hadde førstemann der for 8 mnd siden, og ville ikke bytte sykehus!

 

Så nå lurer jeg jo fært på om det er flere som skal føde på Rikshospitalet rundt 14 april???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg har akkurat søkt omplasspåriksen. Fødte der i fjor sommer og vil heller ikke fødepået annet sykehus.hartermin 23. april,men skal søkeKS da forrigefødsel var litt drøy og endte i haste kS, så om jeg erheldig og får plass såsees vi kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan søker dere fødeplass?.. Trodde ikke jeg trengte tenke på det ennå jeg.. Termin ca 12 paril, og vil antakeligvis føde på St Olavs. Skal ikke til legen før 5 september, så trodde jeg kom til å fikse alt sånn da jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Rikshospitalet så bra? Jeg har fått fødeplass på Ulevåll. Men jeg kunne jo velge sa legen min. Burde jeg bytte til Rikshospitalet? Har termin 29. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte rikshospitalet en email bare, og sa jeg hadde født der for ikke så lenge siden, og ville føde der igjen...Fikk brev i posten ca 5 dager etterpå der det sto at jeg hadde fått fødeplass, og også time til ordinær UL.

 

-Jeg har hørt litt negativt rundt ullevål, derfor vil jeg ikke dit nå, men heller være et sted jeg er kjent med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...