Gå til innhold

Vogn fra Babybest.no

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt vogn fra babybest.no. Har ikke mottatt den enda så jeg er rimelig spent. Jeg er spent, med en liten bismak. Jeg harnemlig i forkant av bestillingen tatt kontakt med babybest 2 ganger, både ved mailog ved telefon. Ingen av gangene har de tatt kontkat med meg igjen. Mailen svarte de aldri på og han jeg snakket med påtelefonen ringte meg aldri tilbake igjen. Ikke akkurat godt inntrykk så langt.

Når jeg likevel bestilt vognen fra babybest er det rett og slett pga pris og fordi jeg har lest her inne at folk har god erfaring meg vognene de selger. Nå krysser jeg fingrene for at jeg ikke går på en smell.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10130943-vogn-fra-babybestno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kanskje annerledes med å bestille på nettet fremfor å kjøpe vogn i butikken. Jeg har kjøpt vogn i butikken og er veldig fornøyd med sevicen der. De er behjelpelige med alt og er ikke påtrengende. Har kjøpt 4 hjulingen "cross-over" og gleder meg til jeg skal ta den i bruk i oktober. Jeg har skikkelig tro på vogna, den virker stabil og ordentlig. Håper vi blir fornøyde begge to :-)

Heisan!

Jeg vurderte også å bestille vogn derfra, sendte de mail ang inmotion vogna da det var den vi vurderte. Vet ikke hvilken vogn du har best da, men her er svaret jeg fikk. Ang mål på vogna og slik:

Hei!

INMOTION:

lengde på ryggen: 46 cm

lengde på sete: 24 cm

bredde: 32 cm

Inmotion vekt:

m/bag 14,9 kg

m/sportsdel 13,7

Bærebag utvendig: Bærebagen høyde: 28 cm. Bredde: 36 cm og lengde: 80 cm.

Bærebag innvendig: 35X75 cm.

Vi endte opp med en teutonia s3 i stede, da den hadde lengre ligge lende på sportsdelen, da vi har en lang gutt nå, og kanskje den lille også blir det:o)

Men jeg syntes også vognene derfra ser kjempe tøffe ut:o))

Lykke til hvertfall!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...