Gå til innhold

Så koselig å se her inne...


calalalala

Anbefalte innlegg

...at det ikke (så langt jeg kan se) er krangling, kverrulering og ekle bemerkninger til folk som skriver innlegg. Her virker det som folk har skjønt det og backer hverandre opp i stedet:)

Blir helt oppgitt over 2.trimester-forumet, i det siste har det jo bare vært krangling der inne.. Godt vi har hverandre her inne:)

 

Lykke til alle sammen og god natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg :) Det er ikke så trivelig til tider der inne...godt at vi ikke har begynt sånn enda! ihvertfall! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) enig, det går veldig opp og ned der inne, så folk blir vel påvirket av hverandre tenker jeg. Sånn kan det gå når så mange med ulike meninger, oppfatninger og hormoner møtes på et sted:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er godt å se at man kan være venner. men det verste synes jeg er at folk i noen forum vet at det de skriver kommer til å såre det mennesket men allikevel velger å gjøre det! Det er vel ikke så viktig å skrive det man føler hvis man vet at det kommer til å virke sårende. Det jeg mener er vel at det er ok at man føler slik man gjør men det er ikke alltid og i alle sammenhenger riktig å dele alle tankene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...