Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har aldri vært personene til å be om hjelp,men nå er vi nødt til det.

Vi har den siste tiden(halvt års tid) vært palget med ubetalte regniner og det er blitt en ond sirkel...

vi har ett par regninger vi ikke får betalt, venter med å betale de, får innkasso neste mnd og bare må betale dem da og har ikke råd til å betale de nye regningene...

vi har nå vurdert å be sos.kontoret om krisehjelp....

Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det og om det er lang behandlingstid?

Jeg er så deppa for tida...er hele tiden redd for at det skal stå folk på døra og ta tingene våre pga ubetalte regninger...hva skal jeg gjøre?

jeg er så redd...har jo en sønn vi også må ta vare på..vi har flere ganger hamster mat til han, og gått sultne selv...en gang spiste vi ikke annet enn makaroni og ris i 14 dager...helt særiøst...det var grusomt..ungen har alltid bleier og mat og alt det andre nødvendige...verre med oss...

vær så snill å hjelp meg, jeg er så desperat...!

Jeg har omtrent ingnen inntekt...lever på 2400 i mnd...en etterlatte pensjon...mens samboer har hatt lærlignelønn fram til nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva dere må gjøre, men får iallefall helt vondt av å lese det du skriver;(

Du får kontakte NAV eller noe å høre med dem. Det må være noe slags stønad å få, når en sliter så fælt..

Lykke til iallefall.

Skrevet

Neon flere som har råd?

Eller som har erfaring med sosial kontoret? Det gjør absolutt ingen ting om dere er anonym...syns det er ekkelt å be om hjelp...liker det ikke, men nå må jeg så jeg er takknemlig for alle svar jeg får....

Skrevet

er det noen som ka legge denne ut for meg på skravle?

Skrevet

La d inn jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...