Gå til innhold

Blødninger, samme som skravlesiden... Engstelig...


Mido

Anbefalte innlegg

Satt i sofaen og kjente at trusa ble bløt.... det var en del friskt blod og det siver ut enda... da jeg satt på do dryppa det litt.... hjelp... noen flere som har opplevd det? Jeg er 10 uker på vei. Hadde faktisk litt blødninger rundt uke 10 men førstamann også, men ikke så mye på så kort tid... Erfaringer? Trøstende ord...? Jeg tror faktisk jeg kjenner liv allerede..., og kjente det for et par timer siden....

Mido

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går sikkert bra, men jeg ville ringt til legevakten i morgen.. men du skal ta det veldig roli når du har blødninger, ligge ganske mye i ro, og ikke stresse.

Men krev en GU.. Godt å få sjekket det.

Men som sagt , det går sikkert helt fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å komme å kreve en GU gitt.... å jeg blir så sint... Ringte de nå. Men det var jo ikke noe de kunne gjøre, så da kunne jeg vente til fastlegen er der i morgen... Får bare håpe fastlegen min er der, og jeg ikke kommer til en turnuslege.... Er så sint og lei meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg fekk time på sjukehuset samme dagen som eg va hos legen, du har krav på det.. håper det går bra!!;) lykke til!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ LETTET;-) og GLAD..... Har vært hos fastlegen min som har eget ul aparat nå¨... Der var det en søt liten bamse som vinket til mor og far.... hehe... det var så godt å se at alt var bra... Legen sa det var vanskelig å vite hva som hadde skjedd. Det kunne ha gått en blodkarr på livmorhalsen, eller det kunne ha dødt en tvilling. Men siden det kun var friskt blod trodde hun kanskje ikke det... Ble sykemeldt 14 dager.... å...så lettet nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...