Gå til innhold

Noen her som jobber på eurosko?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jobbet der og kommer nok til å jobbe der noen vakter innimellom;)

Skrevet

se der =)

Vurderer å søke på jobb der skjønner du. Så jeg er nå litt nysgjerrig på opplegget..

Hvordan er en arbeidsdag, hvilke oppgaver blir utført?

Har de ass.butikksjefer, eller annen ansvarsstilling under butikksjef?

Regner med de følger vanlig tariff lønn?

Håper du kan ta deg tid til å svare =)

Skrevet

Forholdene varierer veldig fra butikk til butikk da det er drevet som Franchise. Altså kan det være en som person eller bedrift som eier og driver en butikk, eller noen butikker i et område. Så det med lønn og ledelsesstruktur er opp til hver enkel butikk eier.

Arbeidsdagene er veldig kjekke. Jeg trivs veldig godt. Dagene går ut på å selge sko, eller rett og slett gi god service til folk som bare kikker på sko men som en dag helt sikkert kommer til å ville kjøpe sko.

Ellers så er rydding i skohyllene og støvtørking en viktig del, for butikken må se ryddig og ren ut så kundene vil handle der.

Og så er motak av nye varer og å få disse ut i butikken og inn på lager en stor del av jobben.

Dagene er veldig varierende, noen dager er det mye kunder og dagen bare flyr bort i kundebehandling, mens andre dager er det mindre kunder og man får mer tid til å rydde og ordne i butikken.

Noen har sikkert en assisterende butikksjef, men det har ikke de jeg jobber for. Der er det en butikkeier (som eier flere butikker), en butikksjef og resten er likestilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...