pixelmamma til 2 fine gutta:) Skrevet 18. august 2007 #1 Del Skrevet 18. august 2007 Gårsdagens ul viste kun et par eggposer og en stor cyste på den ene siden,mens den andre der jeg har brukt å hatt mange,viste bare mange bittesmå som ikke har vokst enda. Har gått på sprøyter 9 dager..så om ingenting skjedde til mandag ville legen avbryte forsøket Bruker menopur 112,5 denne gangen også. Legen ville ikke jeg skulle øke dosen heller.. Holder til på St.Olav. Kan en av årsakene til dette være at jeg begynte rett på neste forsøk etter negativt sist? Hadde ingen mens i mellom,de regnet blødningen som kom på RD 16 for mens..... Er så fortvilet. Og skjønner ikke hvorfor eggposene ikke vokser denne gangen. Vi lyktes på første forsøk,fikk en sønn i 2005. Dette er det tredjeforsøket etter han kom til. Og på de andre forsøka har jeg fått mellom 10 og 7 egg. Tror dere det er håp for at eggposene plutselig har begynt å vokse? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10129388-erfaringer-med-avbrutt-fors%C3%B8k-eller-kan-eggposene-plutselig-begynne-%C3%A5-vokse-etter-9-dager-med-spr%C3%B8yter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 18. august 2007 #2 Del Skrevet 18. august 2007 hmm..dette hørtes jo litt merkelig ut. Forstår godt at du er fortviltet, siden det ikke har vært slik før. Ved 1.ivf vår, ble også avbrutt pga små eggposer. Dette var riktignok i julen, og måtte avbryte pga julestengt. Men hos meg økte de dosen for å prøve å få de større. Hvorfor vil de ikke gjøre det hos deg?? Synes og at det er merkelig at du begynte rett på nytt forsøk etter negativt. De i Hgsd sier at du er nødt til å ha en mens utenom slik at kroppen skal kvitte seg med alt hormonene. Jeg trodde at å gå direkte på nytt forøk, kunne være uhelig for kroppen. Men er litt usikker på om de vil vokse mer siden du ikke har økt dosen. Vil uansett ønske deg lykke til. Håper noen andre kan gi deg et bedre svar, for jeg har desverre ikke det. klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10129388-erfaringer-med-avbrutt-fors%C3%B8k-eller-kan-eggposene-plutselig-begynne-%C3%A5-vokse-etter-9-dager-med-spr%C3%B8yter/#findComment-10129536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pixelmamma til 2 fine gutta:) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 18. august 2007 Takk for svar. Syns jo og det er merkelig at jeg ikke får økt dosen litt, Bare for å se om de vokser litt til mandag.. Var jo selvsagt glad for å komme igang kjapt etter mislykket forsøk,men syns det var litt rart. Men sykepleier hadde snakket med legen og han sa det var ok.. Håper virkelig det er forandring på mandag. Skal iallefall huske og spørre om ting så jeg får klarhet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10129388-erfaringer-med-avbrutt-fors%C3%B8k-eller-kan-eggposene-plutselig-begynne-%C3%A5-vokse-etter-9-dager-med-spr%C3%B8yter/#findComment-10129577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooopi Skrevet 20. august 2007 #4 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg ble avbrutt nå i sommer. Vi rakk ikke forsøk før deres sommerferie, så ble avbrutt etter en uke på menopur.. Jeg fikk ikke mensen, så etter 14 dager over ble jeg scannet. Slimhinden var tynn, så det så ikke ut til at mensen var på vei. Jeg fikk p-piller for å fremprovokere mensen, og på dag 20 med pilla skal jeg begynne på nedregulering igjen. 2 dager etter scanningen kom mensen... Jeg trodde kanskje at mensen var forsinket fordi alle eggene skulle modnes, og at jeg da hadde hatt EL i 14 dager! -Det gikk ikke sa legen. Syklusen blir nok litt merkelig med alt vi holder på med.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10129388-erfaringer-med-avbrutt-fors%C3%B8k-eller-kan-eggposene-plutselig-begynne-%C3%A5-vokse-etter-9-dager-med-spr%C3%B8yter/#findComment-10139257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå