Gå til innhold

Er så skuffa og lei meg etter 3d bilder i går

Anbefalte innlegg

Var på 3d i går....

Det som skulle være en fantastisk opplevelse har blitt et mareritt. Ingen av bildene vi fikk eller video ser noe bra ut. Øynene er skumle og nesa har den ikke, bare 2hull liksom. Etter at venner har kommentert bildene negativt å, føler jeg meg enda mere redd og lei meg for at noe er galt med babyen. Legen hadde vel kanskje sagt om nesa manglet osv,... Men jeg har bare det bilde i hodet av babyen vår. Mannen min å ble så skuffa og litt bekymret. Tenker på det hele tiden. Vet ikke om jeg skal bruke enda 1200kr på dette, men finner ikke roen. Gråter fordi alle andres bilder er så nydelige å vår lille baby har øyer langt fra hverandre og nesa er bare hull, er det noe galt???

. Får også dårlig samvittighet av å tenke sånn her............ Hva skal jeg gjøre?

Fortsetter under...

Det er bare å klage på bildene så får du en ny runde gratis! :) Legen hadde helt klart sagt i fra om noe er galt!!! De er pliktig til det!!

Slapp av! Alt er bra... :)

Hilsen ei som har tatt ultralyd maaaaaaange ganger og har en far som er spesialist på området! :)

Det er to deler her:

1) At du er skuffet over bildene

2) At du er redd noe ikke er riktig

Når det gjelder 1, så er det noe du må snakke med legen om, det blir som en reklamasjon.

Når det gjelder 2, så kan jeg forsikre deg om at det er helt normalt. Vi går privat i svangerskapet og får 3D video hver gang. 9 av 10 deler av hver video ser hodet til Emma ut som et skjeletthode :) Det ser nesten grotesk ut, men alt er i orden med henne på alle måter :)

Lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...