Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har slitt en del med sosial angst og også depresjoner under denne harde prøvetiden. Nå håper vi å komme i gang med ICSI snart. Jeg har gått til psykolog og er såpass i form at jeg går på jobb hver dag- men det sliter veldig på meg da. Jeg har derfor blitt anbefalt å begynne på medisin mot angsten min.

Problemet er bare det at jeg ikke vet om jeg bør gjøre det i forhold til dette med prøverørsbehandlingen. Kan man gå på angstdempende medisiner mens man driver med prøverørsforsøk?? Eller vil dette være dumt i forhold til at jeg skal gå på masse hormoner osv under forsøket? Vær så snill å svar noen- jeg lurer så veldig på hva jeg skal gjøre? Det er en tøff periode i livet dette her......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10128597-pr%C3%B8ver%C3%B8r-og-antideprisiver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. jeg kan ikke svare deg på om det er lurt eller ikke, men jeg sliter litt med det samme jeg også. denne prøvingen tar helt knekken på meg, og nå når det nærmer seg oppstart med icsi- forsøk blir det ikke bedre. jeg får ikke sove om nettene, griner for alt og ingenting og er skikkelig på tuppa. flere har sagt til meg at jeg virker deprimert, og ja jeg føler meg slik. har faktisk tatt noe berolligende nå et par kvelder for å få sove. jeg tenker litt slik at det er ikke noe verre å ta litt medisiner enn å ikke sove osv. for at et forsøk skal lykkes må kroppen være med på det, og det er den ikke så lett dersom en er helt ut av seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...