Gå til innhold

Noen som vet hvordan ser babyen ut i uke 11 på UL?


gabi83 *med lillebebisen*

Anbefalte innlegg

jeg skal på ny UL i uke 11 (når jeg er nesten 11 fullgåtte)- og så lurer jeg på hva man ser på bildene? Jeg skal nemlig få skrevet ut 10 stykker, og lage søte små kort som jeg limer inn UL- bildene i- og skriver en hilsen på til hvert av familiemedlemmene til når vi forteller de det:) Hihi- mitt første klippe/lime- prosjekt (har kjøpt masse fint papir og scrapbooking- utstyr;))! *litt stolt da*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var om onsdagen da var jeg 10+5 så et lie nurk der med ben og armen og noen bite små tær og fingre de var så søte ble helt rørt jeg ;) og den rørte på seg litt også , så du kan glede deg masse du vill i hvertfall få se mye fordi om det er tilig ennå kos deg med opplevelsen i hvertfall og lykke til videre klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh førr en fin måte å gjøre d på.. hadde tenkt å gjøre d på nesten likedan måte men klarte bærre ikke å holde d hæmmeli...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svarene! Åh, gleder meg sånn jeg.. 8 dager til nå! Synes tiden går så sakte, men det blir helt fantastisk å se lille spiren vår igjen:)) Så får jeg bare kose meg med prosjektet mitt imens vi venter- det tar lang tid dette.. Lim på fingrene og allting;) Skal ha de ferdige sånn at det bare er å lime inn UL- bildene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...