Gå til innhold

SVOLTA!!!!! Held på å bli galen av å gå rundt småkvalm og svolta heile tida!


mto2

Anbefalte innlegg

Kan ikkje ete heile tida heller, for det er uaktuelt å gå opp like mykje som sist. 6 kg heng fortsatt på og alt skal av til bryllaupet 5 mnd etter termin.

 

Er lei av gullerøtter allereide. 7 veker på veg. Et ein del frukt, men prøver å begrense det og. Er tross alt ein del kcal i det. Skal vi dele litt idear til kva vi kan ete som ikkje legg seg på hoftene, og som gjere oss mette eit stund??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis mange, små måltider hver dag, og start med frokost innen det har gått en time etter at du har stått opp. Spis gjerne brødskiver med mye korn, og varier mellom magert pålegg, og fetere pålegg, annenhver gang du har skiver.

Bruk produkter med gode fettsyrer (en/flerumettet fett. Dvs som fortsatt er myke i kjøleskapstemeratur) Vita hjertego produktene er kjempebra! Man skal ha litt fett - og da er disse produktene topp - da det dårlige fettet er byttet ut med sunne planteoljer.

Ikke la det gå mer enn 3 timer mellom måltidene - da blir du ikke tom i magen, og du blir ikke sånn kjempesulten.

Spis mye frukt - men gjerne forskjellige for hver gang (eple, appelsin, melon, pære, er lite kalorier i) Gjerne 3 til dagen.

Bruk magre meieriprodukter, som ekstra lettmelk, yoplait lettyoghurt, vita ost, mager skinkeost osv.

 

Jeg har med meg sukkerfrie kavringer i bilen, som jeg knasker på dersom jeg blir sulten før vi kommer hjem. Kjempegoe :o)

 

Jeg gikk opp 30 kg sist svangerskap, og fikk dem akkurat av rett før jeg ble gravid igjen (21 mnd etter fødselen). Disse skal IKKE på igjen!!!

Så jeg forsøker også å være forsiktig.

 

Så spis variert, og ofte! Da øker du forbrenningen, minsker sulten, og får ideg nok næring til den lille i magen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...