Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Bare lurer?? Jeg er 10+6 nå i dag. Men klarte ikke å vente lenger med utsette kjøpet av vogn hehe.... Måtte bare ha den... Kanskje litt galskap.. Menmen... må ha det, bare må ha det... hehe
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Heldiggris som er så langt på vei Jeg er 6+1 og har kjøpt en pysjamas til nå. Venter nok med resten til jeg er over 10 uker sånn som deg.
Gjest mphs Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Jeg har masse klær og utstyr fra første så da blir det å vente til UL for å se om det blir en av samme kjønn eller ikke. Hvis ikke må vi kjøpe noen nye klær.
mor.monsen Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Har kjøpt en liten dress bare. Og har fått en del bøker om foreldre og svangerskap siden jeg hadde bursdag rett etter å ha fortalt nyheten. Er 10+6 i dag. Kjøper mer etter uke 12. Gleder meg!!!!
tictac_83 Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Jeg har ikke kjøpt noenting enda Tør ikke før jeg går over i 2.trim eller noe sånnt. Har bursdag i slutten av september, bruker kanskje noen av pengene jeg får til å småååshoppe bittelitt. Er vel i uke 13 da. Men dem sier jo at en IKKE skal vente for lenge med å kjøpe bla. vogn, noen har jo vanvittig lang leveringstid! 7+1 i dag
Gjest Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 ja jeg har bursdag i november & jeg skal ønske meg masse til jul.. ellers håper jeg å bare få penger, så kan jeg kjøpe hva jeg vil... Vi holder på å pusse opp barnerommet Maler bare i en lys farge, så innreder jeg rommet med rosa eller blått etter ultralyden 12 oktober Gleeder meg...!!!! Men må nok kjøbe inn møblene når vi er ferdig å male hehe
mammamia<3 Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Jeg er 13+1 idag og idag kjøpte vi bilstol....var kampanjepris på den nå, så da ble det en litt bedre unnskyldning for å framskynde det litt :-) Ellers har jeg handlet en del klær.....
ragnhild! Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Bæstemor har alt kjøpt to bodya te lille babyen... =)
Athene75 Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Er 11+5 jeg og har ikke handlet en eneste ting ennå. Venter nok til etter den ordinære ul før jeg handler noe
mamma`n til nurk Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Er 11+4. Har ikke handlet noe ennå, men har ordna så jeg får låne bilsete, tummytub, vugge, vippestol, skal arve stellebord....Men skal nok handle litt snart, kjenner det klør veldig i lommeboka:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå