Gå til innhold

Når begynner dere å handle babyutstyr?? :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer??

Jeg er 10+6 nå i dag. Men klarte ikke å vente lenger med utsette kjøpet av vogn hehe.... Måtte bare ha den... Kanskje litt galskap.. Menmen... må ha det, bare må ha det... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris som er så langt på vei :) Jeg er 6+1 og har kjøpt en pysjamas til nå. Venter nok med resten til jeg er over 10 uker sånn som deg. :)

Skrevet

Jeg har masse klær og utstyr fra første så da blir det å vente til UL for å se om det blir en av samme kjønn eller ikke. Hvis ikke må vi kjøpe noen nye klær.

Skrevet

Har kjøpt en liten dress bare. Og har fått en del bøker om foreldre og svangerskap siden jeg hadde bursdag rett etter å ha fortalt nyheten. :)

Er 10+6 i dag. Kjøper mer etter uke 12. Gleder meg!!!!

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt noenting enda :P Tør ikke før jeg går over i 2.trim eller noe sånnt. Har bursdag i slutten av september, bruker kanskje noen av pengene jeg får til å småååshoppe bittelitt. Er vel i uke 13 da.

Men dem sier jo at en IKKE skal vente for lenge med å kjøpe bla. vogn, noen har jo vanvittig lang leveringstid!

7+1 i dag

Skrevet

ja jeg har bursdag i november & jeg skal ønske meg masse til jul.. ellers håper jeg å bare få penger, så kan jeg kjøpe hva jeg vil... Vi holder på å pusse opp barnerommet ;) Maler bare i en lys farge, så innreder jeg rommet med rosa eller blått etter ultralyden 12 oktober ;) Gleeder meg...!!!! Men må nok kjøbe inn møblene når vi er ferdig å male ;) hehe

Skrevet

Jeg er 13+1 idag og idag kjøpte vi bilstol....var kampanjepris på den nå, så da ble det en litt bedre unnskyldning for å framskynde det litt :-)

Ellers har jeg handlet en del klær.....

Skrevet

Bæstemor har alt kjøpt to bodya te lille babyen... =)

Skrevet

Er 11+5 jeg og har ikke handlet en eneste ting ennå. Venter nok til etter den ordinære ul før jeg handler noe

Skrevet

Er 11+4. Har ikke handlet noe ennå, men har ordna så jeg får låne bilsete, tummytub, vugge, vippestol, skal arve stellebord....Men skal nok handle litt snart, kjenner det klør veldig i lommeboka:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...