Gå til innhold

hvor lang tid tok det før dere ble gravide igjen??

ls83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Første gangen jeg mistet(SA) tok det 14 dager, gikk bra den andre gangen.Ble en nydelig jente som nå er 3år.Men i august i fjor hadde jeg en MA,måtte ha utskrapning, og har ikke blitt gravid igjen før nå..nesten ett år etter..Håper det går bra denne gangen.. Og håper det snart klaffer for dere også...

Annonse

mistet første da eg var ca 3 uker på vei(for 5 år sida) og andre da eg var nesten 2 mnd på vei ( for ca 8 mnd sida). vart gravid igjen ca 3 uker etter siste SA og er no i uke 29 og skal begynne på uke 30 snart:) så det gjekk fort å bli gravid igjen etter siste SA...

• 2 uker senere...

Hei!

Jeg mistet i uke 8 pluss 4 i slutten av april i år. Det verste jeg har opplevd!!

Men, jeg ble gravid bare 6-7 dager etter at jeg mistet!!! Må vel være noe av det raskeste man kan bli gravid... Så nå er jeg over 20 uker på vei:)

Den jordmoren som undersøkte meg og fant ut at babyen var død, sa at jeg måtte vente med sex til jeg hadde sluttet å blø. Men den jordmoren som skulle undersøke meg etter neste positive graviditetstest, sa "da har du ikke gjort som vi fortalte deg". Hun sa man skulle vente 14 dager, men det hadde ingen fortalt meg. Men så smilte hun og sa: Ja, der ser du, det kan jo gå bra alikevel! :)

Så man trenger ikke vente så lenge før man har en ny liten baby i magen:)

Jeg mistet i uke 23 en jente 11.april 07. Ble sendt til sykehuset i Tønsberg uke 20 med 4 cm åpning og en vannpose som sto ut. Etter å få satt på en nød-cerclage var jeg sengeliggende i 3 uker uten å engang få gå på do selv. Det oppsto infeksjon og dermed gikk fostervannet. De måtte sette i gang fødselen, en traumatisk opplevelse. Er nå gravid i uke 6 etter å ha prøvd i 2 mnd. Pga. svak livmorhals skal jeg få satt på en ny tråd i uke 11. Blir 100% sykemeldt og må ta det veldig med ro. Kommer til å bli mange bekymringer. Hvorfor mistet du?

Er du med i sorggruppe gjennom sykehuset?

Heisann!

Jeg begynte å blø 1 august i uke 7, hadde SA og blødde i 8-9 dager....fikk en mens i sept å nå er jeg på vei igjen:o)

Å denne gangen skal det gå bra:)

Gikk heldigvis raskt med meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...