Gå til innhold

Middagstips til dere kvalme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mmmm! etter null matlyst siden begynnelsen av juli (og ned 5 kilo på en allerede tynn kropp:(), har jeg ENDELIG funnet noe som er skikkelig nammenamm! Wraps!! Jeg klarer ikke ting som smaker krydret, og er det ikke krydret så er det konsistensen jeg blir misfornøyd med.. Men dette var rett og slett det beste jeg har spist på lenge (hehe- kan være fordi jeg ikke har spist skikkelig på lenge og da;))

Så tenkte bare jeg skulle dele en middagside med dere andre som er kvalme!

- kylling i strimler, brunes lett med salt og pepper (eller annet krydder..)

- salat, agurk, tomat, purreløk, paprika eller andre grønnsaker

- fullkornswraps (ekstra sunne og ekstra godt)

- kesam (i stedet for rømme- rømme gjør at jeg brekker meg..:o).. Bruker MASSE kesam på wrapsen før jeg har på fyllet;))

mmmmm:)) tror faktisk det blir middag i dag også!

*suss*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for godt tips! I samme båt vi to skjønner jeg! Ikke akkurat noen storspiser for tiden jeg heller. Har flyttet inn på do, og siden det mistet 5,5 kg. Har ikke prøvd wraps enda, men du skal ikke se bort ifra at jeg gir de et forsøk! Til nå er det taco i lefse som har holdt seg inne lengst, og det er jo litt i samme gate!

Kos deg med wraps, og så håper jeg denne kvalmen lar oss slippe snart! ;-)

Klemmer =)

Skrevet

Noe jeg synes har vært godt i min "kvalmetid" er shop sui - kinamat.

Denne inneholder kyllingbiter, og masse gode, litt krispy grønsaker, i en mager saus.

Denne kan også lages selv, men da har jeg brukt en sånn "kit" hvor en kun tilsetter råvarene. Og så serveres det med ris. NAM :o)

Men har helst bestilt det på resturanten jeg da, og tatt det med hjem ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...