Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Noen flere??? Jeg plager skikkelig. Ser ut som om jeg er 4-5 mnd på vei....ubehagelig er det også....magen strekker seg og det klør hele tiden....
Skuddårsmamma=) Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Til tider plaget med mye luft jeg også. Det kommer og går litt, og innimellom er magen skikkelig oppblåst. Luftsmerter til opp i skuldrene innimellom. Det hjelper å få rørt litt på seg, og å tenke litt på hva man spiser. Noe mat som gir ekstra luft i magen kan være greit å unngå nå som magen og tarmene jobber så tregt. Smør magen din med parfymefri lotion, det hjelper mot kløen! =)
~Mita~ Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 ¨å ja, fiser og raper i ett sett.. hehe Sjarmtroll!!
ogladi Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Jepp kjenner meg igjen i den ja. Er i uke 9. I dag er jeg på jobb, døgnvakt. Har sittet og forsøkt å småfise i et hjørne når folk har vært vekke. Lå ei stund på do på magen og prøvde å "lette på trykket".... Fryktelig ubehagelig og vondt. Jeg er såpass stor i utgangspunktet at tror ikke noen merker noe, men buksene er svært trange til tross for at jeg har gått ned i vekt...... AU.
ogladi Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 He he. Det siste ble litt feil. Jeg lå ikke med magen på do, men på dogulvet. He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå