Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Hei! Noen som har barnet sitt i Papaya Kanvas-barnehage på Grønland? Hvordan er den?
wasabi Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 hehe, har du også fått brev i dag? Du kommer ikke til å få noen svar, for den åpner ikke før 17. september. Så da er det ingen som har erfaring... vanskelig avgjørelse. Vi har også fått plass der, men barnet vårt startet for 2 uker siden i en liten familiebarnehage som han trives i. Men jeg synes ikke de har gode lokaler, er red for inneklimaet der. Nå er jeg veldig i tvil....
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Hihi, ja jeg skjønte at det kom til å bli lite respons på denne når jeg hadde sjekket litt:-) Vi har også fått plass et annet sted, men vurderer sterkt å bytte selv om mini allerede har begynt der. Vet du noe om lokalene og uteområdene til Papaya, forresten?
wasabi Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Vet dessverre ingenting... Blir veldig usikker! Naboen min jobber i Kanvas som assistent og skryter veldig av de bhg hun har jobbet i men jeg aner jo ingenting om denne nye...
Gjest Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Skikkelig vanskelig å vite hva som er det beste.. Lykke til med å finne ut av det, du også :-)
wasabi Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Hei! Nå har jeg undersøkt en del, og jeg tror at denne bhg blir kjempebra! Så vi tar nok plassen :-) Flote, store lokaler, bra uteareal, og alt er jo helt nytt. Og jeg synes at Kanvas virker veldig seriøse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå