Tonje,kristine Skrevet 18. august 2007 #1 Del Skrevet 18. august 2007 Hei alle sammen. Lurte litt på hvilke erfaringer dere har med å bruke lege og jordmor evt gynekolog under graviditeten?? er det noen som har noen anbefallinger å gi?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. august 2007 #2 Del Skrevet 18. august 2007 Første svangerskap gikk jeg til bare lege...Var så og si ganske greit det... Denne gangen går jeg til både lege og jordmor...Blir spent å se hvordan det er... Så har egentlig ikke noe spes med råd, annet at du får gjøre som du vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Del Skrevet 18. august 2007 Forrige svangerskap gikk jeg til lege og jordmor annen hver gang. Jeg synes det var veldig positivt og kommer til å gjøre det denne gangen også. Min erfaring var at jordmor hadde mye bedre tid, fikk god mulighet til å lufte alle spørsmål jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #4 Del Skrevet 21. august 2007 samme som hoppetussa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma2OO5 Skrevet 21. august 2007 #5 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg gikk til jordmor første svangerskap. Synes det var fint, hun er så søt. Håper på å få den samme nå også. Hittil har jeg vært x-antall ganger hos gyn og kommer nok til å gå til han et par ganger til dette svagnerskapet. Snille gyn min:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå