mamma&urokråka Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Vil bare komme med noen muntre ord. Har to svigerinner som er over 30 år og skal ha sitt andre barn nå. Samboeren min har noen venninner som er over 30 år og har et eller ingen barn. Og de er alle så misunnelig på meg som er mye yngre! Tida går så fort, og plutselig må de skyndte seg så de rekker det! De sier til meg: "tenk så mange barn du kan få! Hvis du ikke vil ha en etter to år, kan du vente ti år og likvel rekke det! Eller så kan du få ti barn eller enda fler!" Det jeg prøver å komme fram til er at vi som får barn som unge har så mange fler muligheter til å velge hvordan de neste årene våre skal være. Vi kan få mange barn etter hverandre, eller få ett også konsentrere oss om jobb/utdanning. Vi kan få to eller tre og bare være 25 år, frisk og sprek med masse overskudd å gi til barna våre likevel! Det er mye verre når man er 40! Det er mye bedre for kroppen vår å føde barn nå enn når vi er 35. Tenk på hvor flott det er, og ikke bare bekymre dere for hva foreldrene deres sier, og hvordan det går med studiene! Mitt motto er : "det ordner seg!" Og utrolig nok så gjør det det, hver gang... ;-)
Kiwi med maispire Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 det er godt å høre slike oppmuntrende ord:) takk skal du ha:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Herlig:) Å det er jo faktisk helt riktig. Det blir hva man gjør det til også!
Pampers123 Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Det er flott å være ung og gravid!Og enda bedre er det når du er blitt mamma Var bare 16 da jeg fikk lillegutt, er enda ung og ska ha en til!Vi gleder oss
Mammaen til Celine:-) Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Så oppmuntrene av deg og høre:-D BLe i godt humør nå.. Jeg er 17 år og venter en liten jente i Januar... Eneste som er dumt når man er ung og gravid er at fok ser "ned" på deg.. Baksnakker osv.. D gjør meg veldig såret..:-( Går på Videregående å få høre en del kommentarer!:-( Hva skal jeg gjøre?
spanky90 Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 det er dessverre noe man må regne me som ung og gravid.. har det på samme måte.. til og med venner dropper meg. venter en liten gutt i januar og blir 17 neste mnd. er bare å heve seg over det og tenke på det fantastiske du vil få oppleve! De har ingenting å gjøre med at du er gravid, så viss du får en kommentar slengt i tryne på deg, sleng tilbake eller enda bedre blås i det
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Enig med Spanky90. Har vert igjennom det der, men jeg gikk på ung skolen, der noen av de sikkert ikke vet hva sex er engang! Slitsomt er det, fikk høre jeg var motbydelig å sånn! Men bare vent!når babyen kommer alle til å ville se den å blir grønn av missunlighet=P Min erfaring hvertall:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå