Fridulf Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Nå er det ikke lenge igjen til 18 september, da jeg skal ha ks. Jeg vil forberede meg for jeg aner ikke hva som kommer til å skje. Er det noe som kommer til å gjøre vondt som jeg må vite om på forhånd? Leste at noen hadde kjøpt et smertestillende plaster for kanyler? (aner ikke hva kanyler er) og er det kjekt å ha? Vil seff ha minst mulig smerte, så hva jeg kan kjøpe på forhånd for å unngå det hadde vært kjempebra om dere tipsa meg. Klem
ana baroma Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jeg hadde ks for 3 dager siden, og tro meg, kanylene er ingenting i forhold til de smertene du får i etterkant:) Litt smerter må du uansett regne med, det er nok en del av pakka. men det finnes mange fine piller osv... Men det er ikke så mye som er vondt i forkant, du får satt veneflon (litt vondt), men kjøp sånn emblakrem på apoteket og smør på oppå hendene dine. Du må ta en blodprøve i armen, og du får satt kateter, det er ikke vondt, men litt ubehagelig. Bedøvelsen var ikke vond synes jeg, men litt ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå