Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 I går da jeg skulle sjekke mailen min hadde jeg fått en epost fra en adresse jeg ikke kjente til. Jeg åpnet mailen, og der finner jeg bilder av min forlovede (han fridde i sommer), ganske grove bilder pluss en video hvor han runker til han kommer - på badet vårt Det var nakenbilder og bilder av at han runket...... Og i teksten stod det at denne jenta som mailen kom fra hadde møtt forloveden min på et sex-nettsted og de hadde begynt å flørte og sende hverandre bilder og sånn. Han hadde sagt at han hadde kjæreste, men på henne så virket det ikke akkurat så alvorlig, mer som et åpent forhold. De hadde pratet så vidt om å møtes for å ha sex og sånn, og fantasiene deres hadde blitt hetere og hetere. Helt til hun søkte opp navnet hans på facebook. Der står det jo at vi er forlovet, og at vi venter vårt første barn sammen...... Så hun hadde sagt hva hun mente om sånne menn som han, og kuttet all kontakt. Hun fikk dårlig samvittighet og mente jeg burde få vite hva slags type forloveden min faktisk er. Jeg skal jo tross alt leve sammen med han... Og de bildene kan ikke være mer enn en drøy uke gamle, for jeg har kjøpt nye ting til å ha på badet som er med på de bildene... Hva skal jeg gjøre?? Bør jeg konfrontere ham med det, og vise ham bildene og videoen jeg fikk på mail??? Eler skal jeg bare late som ingen ting? Jeg er helt knust, vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gjøre av meg Jeg bare gråter og gråter, men jeg vil jo ikke at barnet vårt skal vokse opp med foreldre som ikke lever sammen! Så vær så snill.... Noen som har noen råd ang hvordan jeg bør forholde meg til dette? Ikke si at jeg bare skal dumpe han, for det er ikke så lett. Vi har det kjempebra sammen ellers, og så dukker dette opp...Dette hadde jeg aldri trodd.. Tusen takk for alle svar.....
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 KONFRONTER han! Dere skal tross alt ha et barn sammen, spør hvilke tanker han gjør seg om tillit og leve sammen i et felleskap! Hva som sårer han og hva han vil oppnå i livet m å ha en familie... Få han til å føle seg som det nullet han er, beklager å si d men fyttikatta for et svin!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Uff.. kjente jeg nesten ble litt kvalm.. det er rett å slett kvalmt grusomt...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Hei kjære deg, Kan ikke si noe annet enn at jeg synes veldig synd på deg. Skjønner du er helt i sjokk! Anbefaler at du konfronterer ham med dette. Tror det er det beste for dere alle 3 på lengre sikt. Ellers tror jeg du vil angre for at du ikke benyttet sjansen. Hvis ikke du kan få tilbake tilliten til ham nå, ved å gi ham en sjanse til å forklare seg og at dere sammen kan bygge tilbake et tillitsfult forhold, kan det være du blir hengende med en usikkerhet over lang tid.. om dette kan skje igjen mmm... Ønsker deg bare LYKKE TIL UANSETT hva du gjør. En god klem til deg:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Du må konfrontere han med dette! Jeg skal ikke si at du skal dumpe ham, men han må få vite at dette er å gå over streken. Selv om han ikke har vært utro i praksis da det "kun" har vært utveksling av bilder og video, så hadde han jo foreslått at de skulle møtes. Kanskje han ikke hadde ment at flirten skulle gå så langt, og at han kun så på dette som utløp for fantasier i en periode dere ikke er så seksuelt aktive, men det er ikke en god nok unnskyldning. Han må få vite hvor mye dette har såret deg og hvor du trekker grensen. Håper at dere kan finne ut av dette sammen og at du kan tilgi ham, om det er noe han ber deg om. Hvis han ikke innser hva han har gjort her, så er vel heller ikke det den beste pappa'n å ha eller? Stakkars deg. Jeg misunner ikke deg det oppgjøret du er nødt til å ta. Han høres temmelig umoden ut. Han må vokste opp raskt nå som han snart skal bli far!!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Dette er ikke akseptabel oppførsel. Du kan få mye, mye bedre enn dette. Jeg hadde selvsagt bare pakket et par av tingene hans i en bag, og sagt at han fikk finne seg et annet sted å være i nærmeste fremtid. Kan du være sammen med et sånt menneske? Ille nok at han er faren til barnet ditt - trenger jo ikke å svikte barnet sitt, nødvendigvis, men at han svikter deg nå på det mest groveste lover ikke godt for fremtiden. Tenk på hva du går glipp av hvis du beholder ham! Tenk på alle trofaste, gode menn som finnes der ute...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 OFFA MEG.. jeg hadde konfrontert han selvfølgelig!! jeg hadde blitt gal!! Jeg har nettopp dratt fra min mann. vi venter barn sammen i oktober pluss at vi har et barn fra før og vi er gift i tillegg... jeg har bare ikke akseptert det han har drevet med i det siste. Jeg tror ikke det blir bedre heller. og etter jeg leste innlegget ditt ble jeg skikkelig kvalm.. off tror ikke han klarer helt å slutte med disse fantsi greiene sine på nett med andre damer osv når han først har begynt.. sorry for jeg var negativ nå.. jeg har det kjempefælt selv her jeg sitter, men trøster meg med at jeg ikke hadde hatt det godt hvis jeg hadde blitt... det er fælt å gå å tenke seg i hel og gå å gruble over alt mulig
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 mener du at han skal få slippe og bli konforntrert og kose seg videre? jeg hadde brent alle klærne hans, skiftet lås og sagt at han kna få en tekstmelding når riene er i gang. Han kan sikkert bli en god fra men han er slett ikke noe god kjæreste .her går du og bærer hans barn mens han ligger og knuller på andre og runker på et bad der du har deres nye baby ting. han eier ikke respekt for deg og hvis dere skulle ha noen som helst sjans i fremtiden m¨du iallfall skremme han nå og kaste han ut hvis han i det hele tatt skal kunne klare og skjønne.Hvis du ikke gjør det kommer han til og fortsette slik.du kan få et godt liv uten han og hvordan kan du stole på noen som gjør noe slikt?ydmyker sin gravide kjæreste på denne måten? nei your better off without.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Huff da vennen. Synes du skal snakke med han om det, å høre hva han sier, så ta standpunkt etter det. Du bør sette grenser for slike nettprofiler når fristelsen er så nært. Hun jenta kan å være bitter for hun har blitt avvist osv snakker hun sant?. Du bør snakke med han å få alle korta på bordet og etter det så kan du ta stilling til om du ønsker å fortsette. Men da må du også vite at når du tilgir han må du å gå videre. Det er en utrolig vanskelig situasjon å være i, spesielt nå det er barn og følelser innvolvert. Følg magen og hjerte ditt. Du kan å snakke med noen på www.amathea.no eller jordmor som kan gi deg støtte i denne tiden. Håper virkelig det ordner seg for deg.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Stakkars deg! Heldigvis fant du det ut før han gikk lengre. Konfronter ham med det! Mulig det er slik at han har gått for langt pga et lite aktivt sexliv i det siste og ikke hadde tenkt å gå lenger? Få dette klart med ham. Et tips er å alliere seg med jenta som sa fra, og spøre om hun kan hjelpe deg å sjekke om han fortsetter en tid fremover. Slik kan du finne ut om han er til å stole på fremover. Prøv å kom til enighet med ham, dersom han angrer og har en vettug forklaring. Dere skal tross alt ha barn sammen og noen kameler må en være forberedt på å svelge i løpet av et liv sammen. Jeg ville imidlertid satt gifteplanene på hylla inntil jeg var helt sikker igjen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Off..det var leit å høre! Ikke la ham slippe unna med det! Du kommer aldri til å glemme det dersom dere ikke tar et skikkelig oppgjør på det. Og da mener jeg konfrontering. Det er jo verdt å høre hans mening og forklaring. Og det er faktisk sånn at det noen ganger kommer noe godt ut av sånne kriser.. Men da må han være villig til å innrømme, prøve å finne ut hvorfor han gjorde det og på en eller annen måte forandre seg slik at han kan overbevise deg om at det ikke skal skje igjen.. Kanskje dere skulle snakke med familievernkontoret? Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #12 Skrevet 21. august 2007 Utroskap - eller begynnende utroskap er noe av det verste et parforhold kan oppleve. Jeg opplevde utroskap i fjor og valgte å forlate vedkommende, og er overlykkelig for det i dag! Har nå fått en super kjæreste/samboer som skal bli far til vårt barn. MEN du kommer ikke til å få ro med deg selv om du ikke konfronterer han med dette. Ingen grunn til at han skal ha behov for å søke andre, uten at han har fortalt deg om sine behov. Det er en superegoistisk handling å være utro, og spesielt nå når du er nærmest høygravid!! Kanskje får forholdet deres en opptur etter en skikkelig samtale dere imellom og han vil garantert få respekt for deg - noe han også skal ha! Det vi skriver her kan kun være råd til deg, du må gjøre slik du selv føler for. Men en bekymret gravid er ikke bra for barnet i magen. Ønsker deg lykke til med det valget du tar, og håper det fikser seg for dere! Signerer med "anonym" for første gang her inne, men syns ikke det er noen "morsom" fortid jeg har...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #13 Skrevet 22. august 2007 Du MÅ konfrontere han med dette, så snart som mulig. Ellers kommer du ubevisst til å gå rundt å "straffe" ham for det hver eneste dag uten at du er bevisst på det. Det kan gjøre alt verre. Han har jo brutt tilliten og såret deg i en periode hvor du trenger han som mest, det er viktig at han forstår det. Prøv å finne ut HVORFOR han gjorde dette, ikke bare rakk ned på ham. Er han lur så skjønner han hvor uakseptabelt det han har gjort faktisk er og kanskje dere klarer å finne ut av tingene. Alt håp er jo ikke ute mener nå jeg. Føler skikkelig med deg, jeg hadde sikkert ikke klart å bare kutte med fyren hvis jeg var glad i han jeg heller. Hadde nok gitt ham en sjanse til å ordne opp.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #14 Skrevet 24. august 2007 Hei på deg, dette er utrolig trist og ufattelig dumt. Jeg synes du burde si ifra til han, snakke ut om dette. Jeg har selv opplevd utroskap, det er slett ikke enkelt å bare gi opp en som du elsker og vil være sammen med. Jeg vet hva du mener. !!!! Men det er super super viktig at dere snakker ut om dette, og at du er ærlig på hva du mener. Det er alltid en grunn til at ting skjer og det er viktig at dere er åpne og være ærlige med hverandre det er det som er viktigst. Ellers fungerer det ikke..... Konfronter han!!! Det er utrolig mange dette her gjelder, flere en de selv aner..... Det er så masse utroskap og jævelskap....unnskyld ordbruk....men jeg vet om flere som en aldri aldri skulle tro kunne være utro.... Lykke til videre, håper dere virkelig får skværet opp. Dette fortjener du virkelig ikke!!!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #15 Skrevet 24. august 2007 Ville bare si at du ikke er alene. Min mann var utro i fylla da jeg var 4 mnd på vei! Han fortalte det og jeg ble helt utafor og visste virkelig ikke hva jeg skulle gjøre. Men for oss har det (uten at jeg egentlig vil innrømme det) ført til at vi har kommet fram til mye som kan gjøre forholdet vårt bedre. På sikt.. det tar tid å komme over dette og vinne tilbake tilliten! Har desverre hørt om flere hvor mannen er utro under svangerskapet. Trukke det er så lett for dem å takle alle de forandringene som skjer! Men de skulle pokker meg holdt seg for gode til å være utro for det!! Ja, ja..men i hvertfall er du ikke alene..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #16 Skrevet 27. august 2007 hei! Nå har du jo fått ganske mange gode råd her, og det har gått en stund siden du oppdaget dette, Så du er vel allerede igang med ett eller annet. jeg synes at det er totalt uakseptabelt det han har gjort. jeg hadde aldri godtatt det, jeg hadde gått fra han. Heller alenemor enn å leve med en person en ikke kan stole på . Det hadde tatt lang tid å bygge opp tillit igjen hvis vi skulle ha fortsatt å være sammen. Jeg har vært alene med min sønn siden han var 2 år. Min eks var også utro i flere år, men jeg visste det ikke..Jeg er stolt over meg selv, jeg er uavhengig og klarer meg fint selv. det har ikke vært en dans på roser, men jeg har min stolthet, jeg har så vidt fått det til å gå rundt økonomisk, men det har gått. Skulle jeg gått på akkord med meg selv og mine følelser, og godtatt utroskap, og mistet selvrespekten? Det går ikke i lengden.. Nå har jeg fått meg ny kjæreste, vi venter barn sammen. Det går ann å finne seg en ny, og det går ann å være alene med barn, og ikke finne seg i alt for barnet sin skyld. Barnert vil ikke ha godt av å ha foreldre som ikke er harmoniske sammen. og det vil deree ikke være med utroskap i bildet. Lykke til!
Mamzen Skrevet 30. august 2007 #17 Skrevet 30. august 2007 Hei! Hvordan går det med deg? Huff, håper uansett hvordan det gikk videre at DU føler det litt bedre!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #18 Skrevet 31. august 2007 Hei! Hvordan går det med deg/dere?? Ble virkelig oppgitt og sinna da jeg leste innlegget ditt!!! For en umoden dust! Håper du har tatt dette opp med han, og vær skikkelig hard med han! Ikke la han slippe lett unna med dette!!! Hvis du ønsker å være med han fortsatt, burde dere gå til rådgivning. Varme tanker og klemmer fra meg til deg!
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 31. august 2007 #19 Skrevet 31. august 2007 gå fra han! men er noe dritt..men som han kan man ikke tilgi.. det er helt uakseptabelt..du må bare være sterk. lykke til:)
beibibu Skrevet 2. september 2007 #20 Skrevet 2. september 2007 Vet du hva? Om du tilgir ham for dette, vil du angre på dette resten av livet ditt! Once a cheater, always a cheater er det et uttrykk som heter. Om du velger å fortsette å leve med ham, vil han gjøre så mye som vil såre deg enda mer. Om du velger å gå fra han (noe jeg VIRKELIG synes du burde) så vil du få mye mer igjen for det: Du slipper å vise ungen din at du er bekymret for hvor faren er, hva han gjør og du vil bestandig lure på om han har vært utro igjen. Du vil bli deprimert og ulykkelig, derfor vil dette smitte på ungen. Men hvis du velger å være sterk, og selvstendig, vil du ha det bedre med deg selv. for du kan nemlig ikke angre på at du gikk fra ham, bare omvendt! Det vil komme en dag du finner en som virkelig fortjener den farsrollen han vil få for din unge. Ikke spar på han, du er for god for ham. Ikke vær for naiv. Ikke skuff oss kvinnfolk, for vi fortjener nemlig bedre enn slike drittsekker i livene våre! (Jeg vet hva jeg snakker om) Lykke til. Gå fra ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå