Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prøver her jeg har vært litt inne på slnkesiden men får dårlig med svar her kanskje det er mer liv her?Jeg skal begynne på ketolysekuren på mandag noen flere av dere som går på den kuren?vill dere dele noen erfaringer med meg?

hvordan klarer dere å holde dere til 15 kb pr dag?

kan dere beskrive en dag med ketolyse kuren for meg?

hvis det er flere som går på den kuren og skal ned mye kan vi jo slanke oss i lag?gi hverandre støtte og hjelp osv?

skal ned gansge mye i vekt 30 kg er det snakk om så jeg blir veldig glad for tilbake melding fra dere

klem rolly

Fortsetter under...

Hei

Jeg gikk på ketolysekuren for to år siden - gikk ned 20 kg på seks måneder, men har dessverre ikke vært flink etterpå...

Jeg fulgte kuren til punkt og prikke, både ift mat, kosttilskudd og trim/trening.

Tips: Bruk forumet på www.ketolyse.no, (eventuelt www.lavkarbo.no)der er det tips om alt du kan trenge å vite, og det er en kjempeflott samling mattips og oppskrifter der. Ketolyse.no sitt forum er etter min mening verdt hver ei krone det koster!

Kuren er kjempeenkel å følge, du må passe på å kjøpe inn godt med basisvarer Disse er egg, ekte smør, seterrømme, kremfløte, cottage cheese, fetaost, bacon, kjøtt og fisk (ikke magre typer), oster (unntatt brunost og prim), grønnsaker (ikke potet, kålrot og gulrot), salatingredienser (ikke mais), bakemix fra ketolyse og splenda (sukralose - sukkererstatning)... tja - det er sikkert mer også, men kommer ikke på det i farten.

Du finner oversikt over hvor mye karbohydrater de ulike varene inneholder på internett - søk etter "den store matvaretabellen", en oversikt finnes også på forumet på ketolyse.no.

Ift trim fant jeg fort ut at det passet meg best å trene/trimme annenhver dag - da varierte jeg mellom å gå/jogge, sykle, gå på ski og gå på rulleskøyter...

Kuren ga meg masse overskudd samtidig som jeg gikk fort ned i vekt. Jeg var kjempeopplagt både fysisk og psykisk. Menstruasjonssyklusen ble normal (har aldri hatt det før) og kroppen stortrivdes.

For min del hadde kuren kun én ulempe - mannen min ble drittlei av at vi aldri kunne spise lettvindt mat - alt måtte lages fra bunnen av for å unngå sukkertilsetninger ol. Så etter seks md var det nok, og å vende tilbake til gamle takter var ikke lurt... Så den største utfordringen får du etter at kuren har hatt den ønskede virkningen.

Jeg vil ønske deg lykke til!

heia

tusen takk for kjempe innlegg ble glad for at noen endelig gadd å svare meg kroi

må ned mange kilo og må gjøre noe så jeg valgte ketolysekuren

men synes det virker veldig innviklet med det er vel kanskje bare til å begynne med til ting har fått satt seg litt

kan jeg rope på deg her inne om jeg trenger hjelp til noe?du var jo kjempeflink til å slanke deg da og mannen i huset her skal også slanke seg så matlaginga her blir ikke noe prob

ikke det han har ikke tro på denne kuren han da han mener at det er bedre å sulte seg å smise minimalt han da så vi får se hvem som tar av mest hehe er krig her nå

ha det bra da

rolly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...