Gå til innhold

noen som har erfaring med svak blå strek på clearblue


Babyklar80_HØYGRAVID

Anbefalte innlegg

hei

er på besøk fra "bli gravid" har testet både i går og i dag med en svak "gravid" strek på både quickresponse og clearblue. er i så fall 4 uker og 3 dager siden siste mens... betyr dette at man er gravid når man får slike svake streker?

sluttet nemlig på pillen 15. juli og har ikke fått påvist EL med clearblue eggløsningstester, så trodde at det var UMULIG for meg å bli gravid denne måned?

Noen her med liknende erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

akkurat som jeg hadde det:) jeg fikk heller ikke noen positive EL tester, men når jeg hadde blitt gravid var de blitt positive:) når det gjelder QR og CB testene så er det ikke rart de er svake så tidlig, men de er positive. fikk beskjed av legen min om å teste igjen to uker etter IKM og se om testene var mye sterkere,noe de var:) men du kan nok flytte inn her;) på CB testene er det samme hvor svak testene er, så er de positive:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og takk for svar. tok nemlig siste EL test på torsdag, men den indikerte ikke EL..... tok bare test for å bekrefte at jeg IKKE var det - eneste symptomene jeg har er mensmurring og tildels ømme bryster, men har trodd at jeg har "innbilt" meg det...

 

venter et par dager og tester igjen - krysser fingrene!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet med CB sine el-tester, men de slo ikke ut på meg. Så jeg måtte beregne el utifra slimet - noe som funket. Satt på første forsøk.

 

Testet positivt 4 dager etter ikm, men med mange svake streker i begynnelsen. Fikk liksom ikke den skarpe streken jeg trodde skulle vises på testen. Invisterte så i en sånn CB digital - som viste Gravid, den måtte jeg bare tro på!

Dem sier jo at en strek er en strek uansett?..

7+1 i dag.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

En strek skal visstnok være en strek uansett hvor svak den er..... Ser du streken er du nok gravid. Ta en ny test om noen dager da hcg nivået skal dobbles hver dag i denne tiden(har jeg lest)........

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fant ut at jeg var gravid med min første så var den ene streken veldig svak,men det sto på pakken at det betydde ingenting om den var svakere,for en strek er en strek:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for svar. testet i dag morges og da var streken krystallklar!

termin 26. april!!!! er så glad - utrolig at det gikk i 1. pp!!!!

krysser fingrene for at alt går bra nå fremover...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en strek er en strek heter det seg da:o) om du er usikker så anbefaler jeg deg cb digital..da får man ikke cirkasvar...det er ente gravid/ikke gravid...slipepr å tolke streker..er med tre frosøk i pakken,så blei egenli billigere enn den vanlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...