Gå til innhold

Ja, det er lenge til termin, MEN...


Hege & lille Hannah <3

Anbefalte innlegg

... jeg kooooser meg sånn med magen min! Er så fryktelig stolt. Til nå har dagene gått kjempefort, selv om terminen er laangt unna. Det gjør meg ingenting. Er ikke kvalm, ikke plaget med smerter og hodepinen har lagt seg. Kjenner liv hver dag, og gleder me sånn over det :) Flere av vennene mine som nettopp har født, sier at dem savner magen, så jeg gleder meg maksimalt over graviditeten :) Jeg vet jeg er heldig som ikke har særlig plager, og vet at mange er plaget med både bekkenløsning og kvalme, men tenk på hvor verdt dere vil synes at det er når dere får den lille i armene deres! Alle sier at mennene er heldige som slipper å bære frem barn, men dem aner ikke hva dem går glipp av. Vi kvinner er så heldige som virkelig har muligheten til å bære frem en ny verdensborger! :)

 

Ville bare slenge ut noen muntre ord, for jeg leser så mange innlegg hvor folk er deprimerte og sånn. Det er veldig trist, for det er jo noe kjempestort vi får ta del i her :)

 

Håper alle her inne vil glede seg mer over graviditeten, og at ventetiden ikke føles så altfor lang. Dere er noen flotte kvinner, og kommer til å få nydelige barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så enig med deg:) koser meg veldig med magen jeg også. Så flott at noen skriver noe positivt. det kan av og til bli for mye bekymringer og negativitet som kommer fram. lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye negativt, og derfor er det så viktig å få frem det positive :) Lykke til, til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat sånn jeg føler det også. Dette er nr 3 og jeg har kost meg masse med graviditeten hver gang. Lengtet etter spark og etter å kjenne de herlige forventningene til hva som skal skje, før jeg ble gravid denne gangen.

Nå er jeg snart klar for å avslutte utdannelsen min også, så om bare en måneds tid skal jeg nyte magen maksimalt og forberede meg med shopping og med å finne fram gammelt babyutstyr fram til fødselen. Kaller det redebygging....hehe...for det føles akkurat som det.

 

Jeg har bestandig syntes at menn går glipp av en stor opplevelse når de ikke får sjansen til å ha baby i magen. Jeg ville aldri byttet det bort hvis jeg kunne!

 

Kos dere videre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...