Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Del Skrevet 18. august 2007 Hvor mye blod kommer det i forbindelse med en abort?? Har hatt to blødninger denne uken, tirsdag og torsdag. Det var ikke så mye, men nok til at jeg lurer på om det kan ha gått galt. Fikk lege time til mandag, blir vel kanskje henvist videre for en ul. Fikk beskjed om å holde meg mest mulig i ro, så blir en rolig og nervepirrende helg for min del. Er ca 8.5 uker på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene75 Skrevet 18. august 2007 #2 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg hadde en MA i høst. Da blødde jeg i 4 dager før jeg kom til ul. Først blødde jeg bare etter toalettbesøk, men etterhvert måtte jeg bruke rundt 1 bind pr dag. Ved en SA vil en nok blø mye mer og i tillegg oftest ha smerter. Mange blødninger er jo uskyldige, men en vet jo aldri hvilke. Lykke til iallefall og håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #3 Del Skrevet 18. august 2007 Sikkert et dumt spm, men hva er MA?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #4 Del Skrevet 18. august 2007 Missed Abortion....fosteret dør, men støtes ikke ut av kroppen. En må derfor ha utskrapning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #5 Del Skrevet 19. august 2007 Merker man at man har det, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette_27 med Nathalie Skrevet 20. august 2007 #6 Del Skrevet 20. august 2007 det er forskjellig... eg har hatt MA to ganger... første gang kom det ikke blod i det helt tatt.. andre gang blødde eg kjempe lite i trusen i uke 10... men hadde i følge ultralyden mistet i uke 5-6.... håper på at alt går bra med deg... du å slappe helt av.. ikke løft noe eller stress... skjønner at det er mye tanker som surrer rundt i hodet ditt no... eg skal krysse fingre eg... klem anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå