Gå til innhold

bil bil bil ...flere med en mann som tenker kun bil???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er lei av diskusjon bil... vi må selge en bil til minsten kommer...men han må ha bilen sin for det er hannes leketøy liksom...i går sa han att han kommer aldri til og kjøpe seg "normal" stasjonsvogn...for en bil uten mange hester og turbo er kjedeli.....men jeg vil heller ikke selge min for den er noe jeg har hatt i tre år og føler meg trygg på...den er mere brukervennlig enn sportsbilen hans...jeg tar meg nær av alt og DA MEN...

på toppen av det hele mente han att vi kunne kjøpe en bil til og ha TRE biler...ikke fortelle meg hvordan vi skal greie det økonomiske ...neste år har vi to barn og forsørge og da funker det ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! er innom og titter fra 3 tri jeg.....sambo også er bilfreak, og vi gjorde et kompromiss, Familie bil må man jo ha, så nå kjører jeg en volvo 850 stasjonsvogn, t5, med turbo som er chippet til 260 hk, og har på et sett kuuuuule 19" felger. normal familiebil er det absolutt ikke med stereoanlegg til maaaange tusen baki, men jeg har plass til barnevogn uansett jeg.......han er fornøyd, og jeg er fornøyd.....

Skrevet

Åh..gubben min er likedan. Har en Impreza turbo med chippa motor, jeg er mer fornuftig med min vectra. Heldigvis er begge bilene nedbetalte, så vi kan heldigvis beholde begge. Og han har mc'n sin i tillegg, så han overlever nok hvis vi selger imprez'n og finner en mer egna bil for å ha småbarn i. Det verste er ikke antall hester, for vi kjører jo fornuftig, men en turbobil med spesialbygd eksosanlegg lager en del lyd.. tror ikke minsten vil like det så godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...