Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 7+3 og har fått litt brunt utflod igjen. Det er 1 uke siden jeg hadde det sist. Ringte legesenteret men de sier det er normalt! Får ikke komme inn til lege før 27 aug......

Har to barn fra før å kan ikke huske at jeg hadde det sånn da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leger er slik...sånn er de til meg å ...ventet på lege time en mnd nå.,..

Skrevet

ja ja...vi får vel bare holde ut....

Skrevet

Jeg har tre svangerskap bak meg.Det første gikk uten en eneste blødning. 2.gangen blødde jeg både friskt og rødbrunt frem til uke 11. 3.gang har jeg bødd jevnlig gjennom hele svangersdkapet. Jeg har tre friske og hærlige unger.

Det går nok bra skal du se :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Skjønner godt at de ikke kan ta inn alle på UL og sånn , men og ta inn for og ta en blodprøve eller for og snakke litt hadde jo vært godt. Men jeg blir avist hver gang fordi det er for tidlig i svangerskapet. Trodde virklig det skulle gå bra denne gangen men tydligvis ikke. Har også hatt litt blod/beige utflod Men jeg har fått svakere symptomer og da så. og det er virklig ikke gøy når man ikke får noen og snakke med.

Vet det ikke er så mye og få gjort hvis det skulle skje noe men likevel og bli tatt på alvor og få bekreftelse hadde gjort ting bedre.

Håper det går bra med deg og at det bare er hormonelle blødninger eller noen blodkar eller sånt. Hørt at det kan være mange grunner som ikke er farlige men er ikke lett og bli beroliget fordet.

Skrevet

Tusen takk! Får bare krysse fingrene å håpe alt går bra:)

Skrevet

Ja, leser jo også om mange som har hatt litt brun utflod og blødninger og fått friske fine barn fordet.

Så sjangsen for at det går bra er jo der:) Så lenge du ikke har styrtblødninger og store smerter så.

Så håper det går bra og prøv og tenke positivt.

xxx fingre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...