Gå til innhold

Har jeg rett, eller tar samboer feil????? HJEEEEELP!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Var det ikke sånn for noen år siden (max 5) at de begynte med et "prøveprosjekt" hvor de solgte svak-vin på butikkene????

Jeg mener bastant at det gjorde de, for jeg husker de hadde på rema 1000, men sambo blånekter...

Kom igjen a...har jeg rett??? :o)

Fortsetter under...

Skrevet

Vet ikke, kan ikke komme på noe sånt jeg...

Skrevet

nope...kan ikke jeg huske....tror ikke det kom så langt som ut i butikkene...

*sorry*

Skrevet

Jo de har solgt noen lettviner, men de smakte blææææ, kjøpte et par flasker slike mens jeg var gravid, men de var grusomme rett og slett.

Skrevet

De selger matvin i butikkene, men jeg kan ikke huske å ha sett vanlig vin. Men de snakket om det ei stund.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg mener at det bare var for en bitteliten periode, og at de ble trekt tilbake igjen... come on girls!!! :)

Annonse

Skrevet

De hadde en ferskevin eller noe sånt på butikkene for noen år siden husker jeg. Så tror du har rett.

Skrevet

De gjorde det, sånn Peah canei (spyyy) type. Er noen år siden nå... vet ikke om de fortsatt har det.

Skrevet

Joda, samtidig med at rusbrusen kom i butikkhyllene kom det vin også. Vet ikke om de selger det noen steder lengre, men vet at de solgte Peach Canei (som har i underkant av 5% tror jeg) på butikkene her.

Dette gjorde de iallefall i 2004.

Skrevet

Artig overskrift... :-) Om du har rett ELLER om samboer har feil.. Det vil vel være konsekvensen av at du har rett det..?? hehe Kunne ikke dy meg.. gravid og hormonell med dårlig humor..

Mener å huske at det var prat om det iallefall, men kan ikke huske om det ble gjennomført.

Skrevet

Rimi her solgte peach connei (tror det skrives slik) for 1 år siden. De har lagt ned, så vet ikke om det praktiserer det enda.

Så ja, rimi solgte hvertfall noen få sorter svak vin.

Skrevet

Du har rett:)

Jeg husker at Rema 1000 solgte både Peach Canei, Blue Nun og en musserende Moscato-vin. Sistnevnte var utrolig god! Passet perfekt til jordbær.. *Savne*

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hihi :o) Ja ikke sant!! :) Men jeg hadde jo rett, og det har jeg alltid! Gravid og hormonell jeg og! :)

Annonse

Skrevet

Du har nok rett, ja :) men det var bare ei utrolig lita stund...

Skrevet

Jeg har kjøpt Canei på lokalbutikken, i LOFOTEN, så ja, de hadde et prøveprosjekt på det der der da jeg var rundt 18-19, altså ca 5 år siden.

DU HAR RETT! :) Hehe.

Skrevet

Du har rett de gjør det fortsatt hos en nærbutikk hos oss;) hihihi du hadde rett han hadde feil;) er det ikke deilig når det skjer hihi

Skrevet

Husker de solgte en som het noe med peach. Peach kanei tror jeg den het... det var 5%. De hadde et par til også, men bare husker jeg kjøpte noen av den med peach-smak ;)

Skrevet

nope - har aldri vært vin i norske butikker mener jeg. Kun alkoholfrie viner som selges i dagligvarebutikkene.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neinei kamomille, nå har alle sagt jeg har rett, så jeg har nok det :o)

Skrevet

ok:) Gir meg jeg!

Mulig det var prøveprosjekter andre steder i landet, men her har de iallefall aldri solgt vin i butikkene!!!

Skrevet

Joda, det stemmer det.

De solgte vin som Canei etc, lett-vin med max 4.5% alkohol, og gjør det enda i mange butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...