Gå til innhold

Å min gode gud - jeg er gravid!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jadda! Følte meg kvalm i går, hadde en test liggende og selv om jeg hadde ubeskyttet sex (med mannen min vel og merke... *s*) den 10. og det skulle vært "trygt" (les for sent i perioden til å bli gravid) tok jeg nettopp frem en test fra skapet og... streken er meget tydelig! Den andre streken ja... oh du godeste! Jeg er gravid! Det kommer brått på, hadde planlagt å bli gravid senere - helst på senvinteren. Jeg har en tass på 8 mnd. nå, og hadde vel i bakhodet at jeg kunne bli gravid igjen, men tenkte å utsette det litt da.

Mannen min er ute og jeg venter med å si det til jeg har ham på tomannshånd... Så her sitter jeg og vet at jeg er gravid og er sjokkskadet, i ti minutter har jeg visst det nå. Er nesten litt nummen. Det er jo enda en uke til "IKM".... og rimelig tidlig, men jeg håper likevel at det ordner seg, for jeg elsker babyer og barn og mannen min er en super far... karriereplanleggingen ser ut til å gå til helvete ennå en gang. Faen for det, men jobben får komme i andre rekke. Holy smoke dette trenger refleksjon!

Ha en god dag der ute, jeg kommer tilbake senere!

 

Stort smil - om enn noe forvirret!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg igjen der ja. Trodde ikke vi kunne få dette naturlig til igjen siden vi fikk prøverørstvillinger for 8 år siden.og legen sa det var meget liten sjanse for at vi kunne bli gravid igjen. Vi har også en datter på snart 17 år.Hun ble jeg gravid med uten prøverørsbefruktning.Er 10 uker på vei og er ennå forvirret med tanken på å bli foreldre igjen.Føler meg litt for gammel til å starte på nytt,Er jo 36 år.men trøster meg med at skjebnen ville det slik og at det blir nok bedre om ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye! Jeg har også fikk vite jeg var gravid den 17. august, altså bare noen dager siden. Til stor glede. Ca 3 måneder siden jeg slutta på pilla. Gifta oss bare for 3 uker siden og det ser ut som alt går planlagt fram til nå.....lever i rosa sky......begge har ønsket oss barn lenge nå! Tipper jeg er vel 2-3 uker på vei. Tar meg en tur til legen til uka for å ta en ekstra sjekk....gleder meg....

Lykke til da!

hilsen stort smil tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...