*Vetlis* Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Hei! Tenkte jeg kunne legge ut denne her.... Kunne jo være noen som er interessert :-) http://www.tvnorge.no/nyheter/Programdeltakelse/4389177
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 herregud, man må være prkåt for å delta på noe slikt.. man henger seg selv ut og klarer sikkert å ødlegge barseltid ol.. håper ingen melder seg på!
Gjest Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 er jo kjempemange på dinbaby som har meldt seg på da. jeg har tro på at serien blir bra jeg jeg vet at emma og morten som lager serien er ordentlige gode mennesker
Gjest Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 jeg meldte meg på, men jeg kom ikke me:P syns det er en fin sjanse til å vise alle de sneversynte kjerringene der ute som mener at vi under tyve ikke er egnet som mor tar feil;) veit dere når det begynner på tv? gleder meg til å se!!
Isilra Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Nå så ikke jeg på tvn i går, men etter hva jeg hørte om programmet de sendte fra england (?) om unge mødre, hadde jeg vært redd for å meldt meg på noe sånt. Etter hva jeg skjønte så vinklet de det veldig dårlig og framstilte de unge mødrene "dumme" og fikk unge bare fordi de hadde lyst og syntes det virket kult med en baby.. Men som sagt så jeg ikke programmet selv Det norske programmet vil jeg gjerne se, så om noen vet når det begynner så si i fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå