Gå til innhold

REDD!!!!Plutselig ble bare alle symptomeme borte... Hva kan dette være???


en-to-tre

Anbefalte innlegg

Har hatt veldig problem med luft i tarmene og mensmurringer i nedre del av magen og i korsryggen siden et par dager før ikm. Er nå 6+0...Plutselig i går ble alt borte... Har det skjedd noe eller er dette normalt???????????

 

Noen med erfaringer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde akkurat det samme på onsdag, og ble utrolig bekymret fordi noe lignende skjedde når jeg mistet forrige gang jeg var gravid. Etter å ha vært rimelig dårlig hele svangerskapet hadde jeg to dager i toppform før vi fant ut at jeg hadde mistet (MA).

 

Jeg er nå gravid igjen, og på onsdag var jeg 6+6, og jeg fikk en helt symptomfri dag. Jeg kjente virkelig INGEN av de symptomene jeg hadde hatt de siste ukene. Pga min tidligere historie fikk jeg komme på UL, og fikk se en liten peanøtt med tikkende hjerte. Alt vel, altså! Legen sa at symptomene kan komme og gå litt, og dagen etter var faktisk mange av symptomene til stede igjen. Du kan jo vente et par dager og se hvordan det føles da, og hvis du fremdeles er like urolig så kan du kanskje høre med legen din om å få komme til UL. Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke bety MA eller noe annet galt. Symptomene kommer og går. men er du veldig bekymret så anbefaler jeg å ringe legen. Bedre å ringe dit 100 anger for mye enn 1 gang for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De symptomene du nevenr er jo ikke akkurat vanlig å ha så lenge. Kvalme og trøtthet får mange, men for de fleste forsvinner jo også disse plagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringene forsvant brått for meg også,nøyaktig samtidig som deg. Og det blei brått erstattet med nye symptomer omtrent en uke etter ell no. Så blei jeg bråtrøtt. Helt normalt. Trodde det var sånn at når man ikke følte seg dritt under svangerskapet så var det en bra ting jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt med noen trøstende ord... Tror jeg vil bestille meg en tidlig ultralyd for å se om det er noe der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...