lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 i kveld måtte jeg gi snuppa flaske etter kveldsammingen..vanligvis bruker hun å sovne ved puppen å så bærer jeg henne i seng..i kveld sovnet hun ikke,virket ikke helt fornøyd..ga henne flaske,hun drakk ca 80ml..da ville hun ikke ha mere,bar henne i seng(våken)..å stille var det:) er litt engstelig for å miste melken,siden vi har hatt det litt stritt med ammingen...men jeg vil amme:)
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Økedag??? Det hender det, og da er det beste å bare "stå i det" og bytte pupp helt til de sovner. Et døgn eller så med denne "behandlinga" gjør underverker for produksjonen, forutsatt at man får hvilt seg litt. Husk at det er en helt klar sammenheng mellom hvor mye babyen suger og hvor mye man produserer. Baby som er mett av mme suger ikke, og når brystene produserer litt for lite (som de jo gjør innimellom, babyen trenger mer og mer) trenger de masse suging. Suging på tomt bryst sender sterke signaler om å produsere mer. Så det er lett å komme inn i en vond spiral... Om du vil unngå å gi mer og mer mme - bare kutt det ut nå. Ta den uroligheten som følger med - det er bare sånn det er. Og lykke til, dette kommer til å gå helt fint!
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 men kan hun bare ligge å suge hele tiden? blir man ikke sår å øm,i tillegg til at snuppa til slutt nekter å ta pupp fordi det ikke kommer noe ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå