Tommage♀♂ Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Har dere mange/noen møbler fra IKEA hjemme? Fornøyd? Noen som har IKEA kort? (Til å handle på avbetaling med) Når de ikke har varen på lager, hvor lang tid pleier det å ta da før kunden får den?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Vi har ikke IKEA kort, men en del varer fra IKEA, mest hyller og andre småvarer. I tillegg til hele kjøkkenet. Vi er kjempe fornøyd med det vi har handlet der. Skal en tur igjen om ikke lenge å handle flere bilderammer og hyller....(bor såpass langt unna at det må planlegges litt, tar en hel dag) Det siste vet jeg desverre ikke.
NoDoubt Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg har kjøpt mye på IKEA og er kjempe fornøyd:-) Utrolig mye praktiske løsninger på ting. Jeg heter NODoubt og jeg er avhengig av IKEA;-) Hehehehe:-) Kan dessverre ikke svare på resten...
Mersa og gutta <3 Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Kan bare svare på det første. Ja, vi har mange ikea møbler hjemme, og vi er fornøyd med alle!! Bor 3 min fra ikea, så er der ganske ofte :-)
Tommage♀♂ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Takk for svar=) Vi må også sette av en hel dag, og når de ikke har varen på lager blir det jo 2 turer om vi må hente varen senere=( Har sett meg ut en sofa, men den er ikke på lager i Norge i det hele tatt jo!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 har masse fra ikea vi, og er fornøyd med alt Har ikke ikea-kort, liker ikke å kjøpe noe på avbetaling jeg. Når de ikke har varen på lager, varierer det veldig hvor lang tid det tar. Kommer ann på om de har det på lager i Sverige (der hvor hovedlageret til ikea ligger) eller om de må bestille det fra produsenten. Men det skal de kunne svare på på ikea, de kan sjekke på dataen sånn ca hvor lang tid det tar før det kommer inn igjen.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 forresten, så vil jeg anbefale alle som ikke MÅ på ikea i løpet av de neste 2-3 ukene om å vente... Er helt texas der nå, med alle studentene og gratisbuss...
Mersa og gutta <3 Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Støtter den anbefalingen veldig!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Da må jeg jo spørre: hvilke sofa har du sett deg ut, Tommage?
fleskepupp Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Har ikke IKEA kort. Men barna har møbler derfra. Har akkurat skrudd sammen en kommode faktisk. Er fornøyd med det vi har kjøpt. Har også glass derfra og noen pynteting i stua.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 og en annen ting: Ikea i Bergen du skal på? Ha i bakhodet at det er Norges minste ikea, med et vareutvalg som er mindre enn de andre ikea-ene i norge.. Ikea i bergen har basis-vareutvalget, dvs det antall vare-artikler som de MÅ ha i følge ikea sine regler, men ikke alt som er i katalogen.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Har kjøpt kjøkkeninnredning til vaskerommet, stort og solid garderobskap til vaskerommet, bokhyller til kontoret, ammestol til barnerommet, gulvtepper, smålamper, kjøkkenstoler, sofabord, hyller, tvbenk til kjellerstua, kjøkkenutstyr osv. Seng og sofa har jeg ike funnet som faller i smak på ikea. Store ting har vi fått levert på døren, koster 2000 kr til oss og til deg også vil tro om du bor på Karmøy, om jeg ikke husker feil. Det blir ikke dyrere alt i alt enn om vi skulle kjøpt garderobeskap på møbleringen for eksempelvarene. Kvaliteten er ikke til å klage på. Må bruke en hel dag vi også, om vi reiser og plukker varene selv, fyller bilen til taket og er svett og slitne på hjemveien.
Tommage♀♂ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. august 2007 Ja, vi har tenkt å kanskje få dem til å levere, men må uansett ta en tur for å titte. Vil ikke bestille noe jeg ikke har sett i virkeligheten..! Men om vi bestiller masse, og den ene tingen ikke er på lager, må de levere i 2 omganger da, og vi må betale for 2 ganger? Eller må vi vente lenge på alt? Masse spm her, hehe
Mrs. Bouquet Skrevet 17. august 2007 #14 Skrevet 17. august 2007 Det vet jeg ikke, men dere kan velge om dere vil ha leveransen fra Sverige eller fra varehuset. Vi fikk for eksmpel ikke noen kjøkkenstoler om vi bestilte fra Sverige, og om vi bestilte fra varehuset fikk vi ikke noen bokhyller. Kostet 2000 kr samme hva vi valgte. Stolene fant vi ut at vi kunne ta med i bilen selv. Det aller meste har de på lager i Sverige, og vil tro de sender alt i en pakke. Sjekk om dce har varen på på de svenske nettsidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå