Ei stor og ei lita:) Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Mi skjønne datter på 6 veker får ei flaske med MME om kvelden. Dette fordi ho aldri blir fornøgd, og av en eller annen (ulogisk) grunn skveller/gulper so mykje av den feite, tjukke melka som en gjerne har om kvelden. Kveldane var eit einaste mas og kaos av di ho heile tida ville ha mat, mat, mat. Frå tidlegare veit eg at ei flaske mme om kvelden er med på å roe "gemyttene" og at bebisane søv gjerne litt lenger før dei vaknar og vil ha meir mat. (deili for mamma med søvnmangel...) Men det som eg kanskje har oppdaga er at då når ho fekk Nan, roa ho seg tidlegare, og vart fortare mett. Då ho fekk treg mage(sjølv om vi blanda i malt), gjekk vi over til å bruke Hipp. (etter mange positive erfaringar frå folk her inne). Det eg kanskje synst å merke er at Nan "satt" betre i magen, also at ho vart fortare fornøgd, og at det "varte" lenger. Nokon andre med erfaringar på dette?.. Elles er eg veldig fornøgd med Hipp, og synest at avføringa hennar er meir lik slik som den var då ho berre fekk mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå