Gå til innhold

Pastasalat ..(oppskrifter...?)

Mamma'n til Kaisa og Simon:)

Anbefalte innlegg

Jeg er litt kresen og hadde tenkt å lage en pastasalat i morgen kveld.., men som sagt.. kresen.. så hva kan jeg putte oppi som kan gjøre at den blir bra allikevel..? Liker kål og slikt og mais og seff pasta da.. men tomat og paprika og slikt styrer jeg unna... noen som har en bra oppskrift på en god pastasalat...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10121812-pastasalat-oppskrifter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke all denne dressingen, så jeg koker vanlig pasta, og putter oppi det jeg har i kjøleskapet: mais, ananas, rødløk, purreløk/vårløk, kokt skinke eller reker eller andre ting... Blir godt uansett, hva du putter oppi :)

Seff med nystekt brød til :)

bruk flere forskjellige salattyper, hjertesalat, lollo, ruccula, isberg. (liker ikke sånt grønnsaksdilldall selv....) pasta, kylling/skinke,bacon. og dressing da. eller vinaigrettedressing dersom man ikke liker vanlig dressing!

vis det er fler som skal spise denne salaten som liker andre ting kan du jo bare legge dette i små skåler så kan dere forsyne dere med det dere vil;)

og baguetter da.... ikke minst!!

Jeg er også kresen på pastasalat.. liker ikke å ha rømme og alle de dressingene i. Men sambo lager verdens beste pastasalat!

-Kyllingfilet

-Ha chicken tikka (sånn pose du får kjøpt i butikken)- krydder over kyllingen, bland ut sausen, men skal bare vær som et lrydder til kyllingen, ikke rennende over salaten..

-ruccolasalat

-pasta(penne)

-fersk champignon

-fetaost

-pinjekjerner om du liker det

-rødløk

-så tar du fetaostoljen over salaten til slutt..(det arla- glasset)

-legg alt lag på lag...

denne er kjempegod!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...