Gå til innhold

Da var første uka med barnehage over

Anbefalte innlegg

En stund siden jeg har vært her nå, men denne uka har vært temlig hektisk... Gubben på tur, jeg på jobb og Oscar begynt i barnehage... Han begynte på mandag og vi hadde innføring mandag, tirsdag og onsdag - alt så ut til å gå bra, var bare der helt til å begynne med på onsdag. I dag skulle han være der hele dagen for jeg måtte på jobb, og da hadde han vært grinete hele dagen.. BLir litt forvirra - ringte kl et og spurte hvordan det gikk - han har vært helt uttafor i hele dag, bare gråter svarte hun - stressa hjem mye tidligere enn planlagt, møter en annen og hun sier, på samme spørsmål, nei, her har det gått veldig bra... Hva skal en fortvila mor tro da???? SKjønner at han er sliten for han sover jo fortsatt ikke om natta, men starter morningen kl 5 halv seks hver eneste dag... Jeg er hvertfall snart i ferd med å gå i oppløsning etter å ha jobbet siden 1. august uten søvn....hvertfall nesten

Fortsetter under...

Må være forvirrende og få så ulike meldinger fra barnehagen... Sa du ikkje fra om det til dei da... Det trur eg nok eg hadde gjort..

Høres rimelig tøft ut for både han og deg med så lite søvn da..Må jo slite veldig det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...